Terug naar overzicht
Liedjes voor het vermenigvuldigen daar heb ik verre al over nagedacht. Normaalgezien begin je als bruid eerst met je vader de bruidegom danst op dat moment met zijn moeder vervolgens gaat de bruid haar schoonvader halen en de bruidegom zijn schoonmoeder. vader van de bruid danst op dat moment met de moeder van de bruid.En dan loopt het gewoon los hé.Veel succes
Wij hadden maar 1 slow na de openingsdans, dus niet echt vermenigvuldigen.En dat hebben we gedaan op een liedje dat ik gewoon heel graag hoor (en een beetje bijbetekenis heeft omdat mijn vader al gestorven is): Angels van Robbie WilliamsIk zou zeggen: gewoon eentje nemen die je zelf graag hoort, of waarvan je weet dat het een speciale betekenis heeft voor jullie ouders (hun openingsdans of zo)GroetjesHeidi13/09/2008
Hallo,wij waren van plan de openingsdansen van onze ouders/schoonouders te draaien. Van mijn ouders geen probleem, ze wisten hun nummer nog goed: winter memories van Yvan Guillini. Maar mijn schoonouders wisten hun openingsdans niet meer. Dat vond ik wel raar, want ik denk dat ik het onze nooit zal vergeten. Wij hebben dan een nummer gekozen die ze graag hoorden. (en wij ook natuurlijk)
@Isabelle: wat een leuk idee. Ik denk dat mijn ouders het wel leuk zouden vinden om nog eens op hun openingsnummer te dansen...
Hey,Ik heb hierover enorm lang nagedacht. Ik dans na onze openingsdans ook enkel 1 slow met mijn papa. Dat is voor mij het belangrijkste. Mijn vriend zijn moeder is al overleden, en zijn vader zit in een rolstoel. Vandaar is vermenigvuldigen geen optie. Ik wou graag iets speciaal waarvan ik weet da mijn papa het mooi vindt, maar ze zijn niet gemakelijk te vinden zo'n liedjes; 'ode aan papa's'. Zo iets in de stijl van het laatste van Marco Borsato 'Dochters'. Maar met iets van Marco moet ik bij onze papa nie afkomen! Ik heb lang getwijfeld tussen 'Vivo per lei' van Andrea Bocelli en Laura Pausini of Bette Midler met 'The wind beneath my wings'. Uiteindelijk is het het laatste geworden, omdat vivo per lei eigenlijk over de liefde voor muziek gaat.Ik ga ook nog wel eens vragen of mijn ouders nog weten welke hun openingsdans was.Groetjes...Inge 25/04/2009