Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog wachten of niet?

  1-12-2008 20:18:30
Hoi bruidjes, sinds deze zomer ben ik verloofd, maar omdat we nog volop aan het verbouwen zijn, zouden we pas trouwen in de zomer van 2010, misschien iets vroeger of later, we hebben nog geen datum. Nu....heb ik eigenlijk bij de collectie van blue by enzoani 2009 mijn droomjurk gezien (enkel op de site voorlopig). Zou ik nu al eens ergens gaan passen? Of is dat echt te vroeg. Heb een beetje schrik dat ik binnen een jaar niet meer mijn droomjurk zal vinden (omdat ik nu al zo verkocht ben aan deze ene jurk)...maar 't is nog anderhalf jaar tot we trouwen....wat denken jullie?

Katrijn

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1094


Nele
6-6-2009
 Meld misbruik1-12-2008 20:27:57

Hoi Katrijn,


Het is natuurlijk niet hetzelfde als uw situatie, maar ik heb ook hard getwijfeld of ik een mooie jurk in de solden zou kopen, ofwel wachten tot de nieuwe collectie. Ik heb de knoop dan doorgehakt en toch gekozen voor de jurk in de solden omdat ik die echt super vond. Met een bang hartje ben ik dan gaan kijken naar de nieuwe collectie van dit jaar en ik ben echt heel blij dat ik de eerste jurk gekozen heb. Bij de nieuwe collectie vond ik niet echt mijn "ding" terug.
Ik wil maar zeggen dat je al eens kan gaan kijken en dat als je echt "verkocht" bent aan die jurk, je ervoor moet gaan.

groetjes,

Nele



Inge
24-4-2009
 Meld misbruik1-12-2008 20:40:36

Hey Katrijn,

Welkom bij de bruidjes!
Ik denk wel dat het nog wat vroeg is. Ik denk zelfs dat de meeste winkels zolang op voorhand geen bestellingen aannemen. Je moet er maar eens achter vragen.
Ik zou zeggen, maak het jezelf niet te moeilijk. Dit is waarschijnlijk het leukste deel van de hele voorbereidingen, zet het niet direct achter je, maar hou het nog even spannend. Je gaat nog 1,5 jaar in boekjes bladeren en andere mooie kleedjes zien. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Ik heb mijn jurk ook 9 maanden op voorhand gekozen en 14 dagen geleden kwam de twijfel boven. Was het toch wel goed? Zou ik wel genoeg keuze gehad hebben? Ik ben dan nog naar een andere winkel gegaan, maar zonder resultaat. Zoals mijn moeder en vriendin verwacht hadden. Op hun aanraden heb ik dan naar de winkel van mijn eerste keuze gebeld en heb mijn eerst gekozen jurk nog eens aangedaan. Voor bevestiging. Natuurlijk was het direct goed, maar nu duurt het nog zooó lang voor ik het weer mag passen!
En denk er ook aan dat niet elk kleed dat je mooi vind op foto, je ook niet altijd perfect aanpast. Zo had ik ook een prachtig bruidskleed gezien maar ik stond er volledig niet mee!
Dus je kan die jurk wel al gaan passen, gewoon om te zien of het je staat. Maar hou er dan rekening mee dat er veel tijd tussen zit, genoeg om toch nog twijfel te zaaien.
Veel succes!
Inge 25/04/2009



Nele
9-5-2009
 Meld misbruik1-12-2008 21:28:14

Wij zijn ook al tijdje verloofd (ook omdat ons huis ertussen kwam). Ik was dus ook al lang aan het uitkijken naar een trouwkleed en dacht dat ik hét gevonden had.
Half oktober heb ik nu de keuze gemaakt, en ik moet zeggen... het lijkt er niet erg meer op mijn oorspronkelijk idee. Er is zoveel keuze, het is onmogelijk dat je geen enkele jurk zou vinden die je mooi vindt.
Ik vond het echt plezant om te passen en te kiezen etc. Maar het duurt nog lang voor ik de 1e pas mag gaan doen, we trouwen in mei.

Geniet van het zoeken zou ik zeggen!

Nele



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik1-12-2008 22:25:01

Wij trouwen op 1 augustus volgend jaar en ik heb mijn kleedje al sinds mei dit jaar. Ik kon mezelf ook niet meer houden en ben een keer uit nieuwsgierigheid gaan passen.Ik heb verschillende kleedjes die ik op voorhand gezien had op foto, gepast maar er zat niets bij dat ik bij mezelf echt mooi vond.
Toevallig nam mijn zus een gekleurde jurk uit het rek, en die stond me echt super.
Ik vond het echter nog veel te vroeg en besloot te wachten, maar twee maanden later verkocht de winkel uit dus kon ik de jurk met korting kopen. Toen heb ik niet lang meer getwijfeld.

Je kan dus wel al eens gaan passen, dan zie je al of de jurk jou staat of niet. Al zullen ze in de winkel inderdaad zeggen dat het nog veel te vroeg is... (dat zeiden ze bij mij ook)

Groetjes,
Inge



Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik2-12-2008 11:10:47

Ik ben getrouwd op 4 oktober en ik had mijn kleed al het jaar voordien in september gekozen. T was eigenlijk toeval. Ik ging naar een opendeur gewoon om eens rond te kijken maar ik had direct mijn ding gezien. Eerst twijfelde ik ook, stel dat ik nog ergens anders iets mooier zou vinden. Maar ik heb het me niet beklaagd. Je mag ook niet te lang wachten. Ik moest 9 maanden wachten vooraleer mijn kleed klaar zou zijn want het kwam van een andere ontwerper. En in de winkel waar ik geweest was (Mia Monta), verkopen ze maar een keer hetzelfde kleed per jaar per kerk/gemeentehuis. Als er dus iemand voor mij dit kleed al gekozen had en in dezelfde kerk ging trouwen, kon ik het niet meer kopen.



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik2-12-2008 11:43:04

Hoi Katrijn,

Ik denk dat ik goed nieuws voor je heb :
De kleedjes van blue by enzoani van een vorig seizoen zijn nog verkrijgbaar.

De eerste winkel waar ik paste had een kleedje aan van dde collectie van 2008. Ben het pas thuis te weten gekomen door het op internet op te zoeken.
Nu ik weiger ten stelligste mijn kleed in die bewuste winkel te bestellen en heb dus intussen al verschillende andere kleedjes gepast... Met als gevolg dat dat ene in mijn hoofd blijft rondspoken...
Nu heb ik in Deinze een nieuwe winkel gevonden die ook Blue verkopen.
Ze hebben mij het pasmodel besteld zodat ik het bij hen nog eens kan gaan passen.
Als ik het dan zou willen is het nog altijd bestelbaar !
Dus in 2010 zal een kleedje uit de collectie van 2009 ook nog verkrijgbaar zijn.

Wat ik je wel zou aanraden is : ga het alvast eens passen.
niet om je nog zotter te maken dan je al bent, maar een kleedje in een boekje of aan je lichaam is toch een groot verschil.
Ik was ook "zot" van eentje van de collectie van 2009 en ondetussen heb ik het gepast en het was toch DAT niet, dus er kan idd nog zoveel veranderen...

Veel succes en geniet van het "verloofde" leven...



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik7-12-2008 19:47:20

Je kan altijd eens gaan passen...niemand zal je 'raar' bekijken, een eerste pas kan altijd...je kan natuurlijk niet 4-5 keer in eenzelfde winkel gaan. Maar ik zou zeggen, ga eens passen, want je zou ervan verschieten dat wat je soms mooi vindt op foto, in 't echt op jouw lichaam helemaal anders uitvalt... Ik had dat aan de hand! Wel effe schrikken die eerste pasbeurt...veel kleedjes die ik beeldig vond in de boekjes stonden me niet als ik ze aan had, en uiteindelijk ben ik bij iets uitgekomen wat ik totaal niet verwacht had dat ik dat ooit zou kiezen...grappig

GRoetjes en succes met de voorbereidingen (ook goed plan trouwens om wat langer te plannen...wij zijn al een jaar bezig voor zomer 2009...en als er dan eens discussie is over een delicaat onderwerp ofzo, kan je telkens beslissingen wat uitstellen en grondig alle pro's en contra's afwegen zonder die druk dat het snel moet gebeuren...ik ben heel blij dat 't zo is gegaan bij ons!)

Amaryllis


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info