Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Passen trouwkleed

  1-12-2008 14:44:45
Hallo!

Ben vandaag voor het eerst kleedjes gaan passen bij Pierre-Yves in Aalst. Ik moet zeggen dat ze me daar toch vriendelijk ontvangen hebben en ze hebben geduld gehad met mij.
Ik heb ook onmiddellijk mijn kleedje gevonden, eentje van LR! Maar nu... ik ben vergeten te vragen of het eentje was van de collectie 2008 of 2009 (stom!)
Geven ze namelijk geen korting op een kleed van de vorige collectie?
Ik heb enkel een optie genomen en ga binnen de twee weken nog eens terug.

Groetjes

Maud
24-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1097


daisy
25-9-2009
 Meld misbruik1-12-2008 14:50:50

hey,
ik ben mijn kleed bij couture ann in aalst gaan kopen.
daar waren ze ook heel vriendelijk en niets was hen te veel.
meestal geven de winkels geen korting op vorige collecties, je kan altijd eens navragen natuurlijk.

lieven en daisy
25/09/2009



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik1-12-2008 15:17:08

Proficiat met je kleedje! Misschien krijg je korting als je er expliciet naar vraagt, maar ik denk niet dat dit een evidentie is. Vragen kost niets hé? ;-)



natalie
14-8-2009
 Meld misbruik1-12-2008 15:19:11

Hallo,

Het hangt er een beetje vanaf. Een aantal kleedjes van LR lopen een paar seizoenen door en daar krijg je geen korting op. Als je een kleedje gekozen hebt dat einde reeks is, krijg je wel korting, maar dan is dat meestal het pasmodel. Als ze je kleedje moeten bestellen, vrees ik dat er geen korting op is...

Groetjes.



Maud
24-7-2009
 Meld misbruik1-12-2008 16:22:26

Hey,

Bedankt voor jullie antwoord.
Ik vind mijn kleedje ook niet terug op het internet, heb al eens goed gezocht...

Ik heb er ongeveer 7 gepast, maar dat laatste kleedje bleef toch mijn voorkeur hebben... Het beeld is wel al een beetje aan't vervagen en ik hoop dat ik het nog even mooi vind als ik terug ga!
Waarop letten jullie allemaal als je je kleed past? Ik had eerst een ander kleed in gedachten (eentje van Marylise), maar dat stond een beetje klassieker en stijver. Ik vond de meeste kleedjes van LR een beetje te druk, maar het laatste dat ik gepast heb, was in twee stuks en had een heel mooie rok (gedrapeerd) en de top/bustier stond er heel romantisch op.

Ik ga het nu eens allemaal laten bezinken...



Kim
12-9-2009
 Meld misbruik1-12-2008 16:26:13

Hoi,

Ik heb mijn kleedje bij Couture Ann gekocht alhoewel ik ze bij Pierre Yves ook wel vriendelijk vond.
Bij Couture Ann had ik eerst enkele kleedjes uit de rekken gehaald en ik ben begonnen met mijn favourite te passen en ik wist meteen dat dat mijn kleedje ging zijn. Ik heb de rest nog gepast, omdat mijn ouders en schoonma niet wilde dat ik het eerste het beste nam, maar ook zij moesten toegeven dat dat het mooiste.
Ik heb gekozen in de rekken op gevoel en bij het passen wist ik het gewoon. Ik hoefde er ook niet meer over te denken. Ik wist gewoon dat dat kleedje voor mij gemaakt was.

Groetjes
Kim
12-09-2009



Maud
24-7-2009
 Meld misbruik1-12-2008 16:34:21

Hey!

Leuk voor je dat je je kleedje gevonden hebt!
Ik vind ook dat het kleedje echt iets typisch is voor mij. Ik heb er een goed gevoel over, maar ik wil het toch binnenkort nog eens aan zien voor de zekerheid.

Spannend!



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik2-12-2008 17:53:37

Hey, ik ben ook in PY langsgeweest... heel geduldige dame, maar ik vond 't spijtig dat ze geen commentaar gaf over wat mij stond. Goeie verkoopsters hebben daar oog voor en doen zelf voorstellen.
Nu, wat ik voorhad in PY: het kleedje dat ik uitgekozen had, was er ook een van vorig jaar en als ik nog niet direct bestelde, maar een optie wou, zou mij dat 200€ kosten, om de stof te 'reserveren' ofzo. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt! Dus niks korting!



Maud
24-7-2009
 Meld misbruik2-12-2008 19:25:52

Hey Veronique,

Ben jij 1dec geweest?

De verkoopster die ik had was snipverkouden maar ze zei wel wat me goed stond, wat mogelijk was enz., wat me afslankte en wat me iets breder maakte enz.

Ik denk dat het echt af hangt wie je hebt. Ik had een iets oudere dame. In het begin vond ik ze wat koel overkomen.
Nadien was de baas (die met zijn lang haar) komen kijken en die was heel vriendelijk, net als een iets jongere dame die me ook goed geholpen heeft.
Ik heb die optie wel genomen en al 200€ betaald omdat ik vrij zeker ben van mijn keuze. Ik wil het enkel nog is gaan passen en zien welk gevoel het me weer geeft. Eventueel nog andere kleedjes van LR passen.
Ik wil sowieso niet te lang meer wachten!

Ik word er echt zenuwachtig van...:$
Groetjes,
Maud
24 juli 2009




veronique
13-9-2008
 Meld misbruik5-12-2008 15:50:23

hey Maud,
ik was daar eind november. Ook een oudere dame, wel vriendelijk hoor, maar eerst niet heel tevreden omdat ik zogezegd geen afspraak had, maar ik had wel degelijk gebeld - voor in Deinze en dan mocht ik gelijk daargaan naar Aalst.
Uiteindelijk heb ik m'n kleedje in Roeselare gevonden! Dat vond ik ook een van de beste winkels van die die ik gedaan had, echt professioneel.

Geniet er nog van!
Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info