Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwangerschaps trouwjurk gezocht !

  30-11-2008 14:38:33
dag bruidjes ik trouw 12 juni 2009.
maar ik blijk nu 8 weken zwanger te zijn dus tegen mijn trouw zal ik zo'n 35 weken zijn . ik heb al een site gevonden van een winkel in Antwerpen die zwangerschaps bruidsjurken maakt maar ik woon in brugge . dus het is een heel eindje rijden.
vandaar mijn vraag of iemand een winkel weet die dichter tegen brugge ligt waar ze zwangerschaps bruidskledij verkopen?

groetjes en alvast bedankt

sirina
12-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1443


Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-11-2008 16:58:31

ik wil je niet op stang jagen, maar op 35 weken trouwen is misschien om problemen vragen.
mijn vriendin is zonder enige voortekens op 33 weken bevallen.
Wat als je net op je trouwdag moet bevallen?

voor kleedjes: wij waren ook al voor kindjes bezig toen ik ten huwelijk gevraagd werd. We hebben toen een pauze van 2 maanden genomen en daarna terug begonnen.
Ik heb dat in de winkel gezegd, en kleedjes gezien en gepast die ook zonder problemen nog zouden lukken als ik zwanger zou zijn.
Je moet alleen zeker zien dat je geen model neemt waar je 6 maanden op moet wachten.
Ik heb mijn maten op het laatste moment laten nemen (lees: zo'n 3 maanden voor het huwelijk)
Ik had een bovenstukje met rijglint vanachter, en een rok, waar nog makkelijk een elastiek in kon, en waarvan je de boord niet zag door het bovenstuk

uiteindelijk spijtig genoeg niet nodig geweest, maar wel geschitterd in de jurk

Groetjes



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-12-2008 9:10:23

ja, ik wil je ook niet op stang jagen... maar ik zou ook niet trouwen als ik 35 weken zwanger was
je weet toch niet hoe je je voelt he

ik was misselijk, moest om de 5 minuten naar het toilet, voelde me lelijk en dik

misschien een optie om de trouw te verzetten?



Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik1-12-2008 19:46:07

35 weken is inderdaad wel riskant dicht bij je bevallingsdatum... Misschien 2 maanden vervroegen of verlaten? Je hebt nog tijd genoeg om voor te bereiden he, wij deden alles op 7 maanden. Nu kan je bvb nog vlug een jurk kiezen om na je bevalling te dragen.

Ik was 14 weken zwanger op mijn trouwdag (20/9). Ik voelde me gelukkig niet ziek, voelde me super en je zag nog niet dat ik zwanger was. Het maakte onze dag extra speciaal, met ons 3tjes getrouwd. Onze fotoreportage was heel persoonlijk, met af en toe zijn handen onopvallend op mijn buik. Terwijl dat het voor ons heel veel betekent...

Ondertussen, 10 weken later, voel ik me nog steeds super zwanger, maar natuurlijk wel anders dan toen. Tegen 35 weken ga je idd vaak moeten plassen, ben je vlugger moe, misschien hebben last van het zuur of je borsten etc, dus misschien ga je minder van je dag kunnen genieten? En geloof me, die dag vliegt voorbij en is best vermoeiend.

Ik kreeg ook veel commentaar van vrouwen die nooit zwanger wilden trouwen, omwille oa van hun uiterlijk... Ok als je ziek zou zijn, dan raad ik dat niet aan al weet je dat niet op voorhand. Maar ik heb er geen spijt van gehad, integendeel... Ons liefdeskindje, ons zoontje (waar mijn man al zo trots op is), was er die dag bij.
Wat je ook beslist, geniet er van!


ik was misselijk, moest om de 5 minuten naar het toilet, voelde me lelijk en dik

misschien een optie om de trouw te verzetten?



sirina
12-6-2009
 Meld misbruik2-12-2008 15:27:11

bedankt voor jullie bezorgdheid . maar het is ons 3 de kindje dus ik ben niet aan mijn proefstuk toe .
en anders zal het een trouw zijn om nooit te vergeten ! :-)



Kelly
13-6-2009
 Meld misbruik2-12-2008 19:42:06

hey Sirina,

Allereerst, dikke proficiat met je (3de) zwangerschap.
Wij trouwen op 13 juni 2009, 1 dag na jullie ;-)
We hebben ook reeds 2 kinderen en volgend maand gaan we voor de derde. De kans is groot dat ik zwanger zal zijn als we trouwen.
Maar het houdt ons niet tegen. Het zal zeker de trouw om nooit te vergeten zoals je zegt.

Laat je niet doen, volg je hart.

Groetjes, Kelly.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info