Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budgetvriendelijke trouwjurk

  15-11-2008 0:12:16
Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort trouwen en vind het alvast zeer spannend allemaal. Ik zou graag mijn zoektocht naar mijn trouwjurk beginnen, maar omdat ons budget beperkt is wou ik graag vragen of er iemand winkels kent waar je voor niet veel geld een mooi kleedje kan kopen.

Ik heb op verschillende forums gelezen dat er veel winkels zijn waar je vrij goedkoop een trouwjurk kan vinden. Nu is mijn vraag of iemand zo'n winkels kent, want ik kan ze maar niet vinden.

Bedankt!

Sara
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1353


Imke
4-4-2009
 Meld misbruik15-11-2008 7:31:03

naar het schijnt jagre in antwerpen.Zelf ben ik er niet geweest.

Groetjes

Imke



Ellen
2-5-2009
 Meld misbruik15-11-2008 7:52:45

www.dressmatch.com
of
lasposa



ti
13-11-2009
 Meld misbruik15-11-2008 8:22:08

Ik heb mijn kleed (broekpak) gekocht bij jagré in antwerpen aan de helft van de prijs om dat het een pasmodel was. ik wens je veel geluk in je zoektocht.



Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik15-11-2008 9:34:41

hallo,
Ik ga vandaag passen bij 'Farah Love' een heel budgetvriendelijke winkel in mijn ogen. in november was er een actie alle jurken tegen 850€ en als je het in pakket pakt met schoenen, jurk, haarspulletjes, lingerie, kousenband... alles eigelijk voor 1250€ ik heb er al veel slecht's van gehoord van dat het geen echte merken zijn of 2de hands. maar ik denk maar zo, ik ga zien wat het gaat zijn straks. en je doet het kleedje maar 1 maal in je leven aan, het kost allemaal al genoeg, zolang je maar een mooi bruidje bent is het toch goed?



Katrien
17-10-2009
 Meld misbruik15-11-2008 11:03:53

Ik zelf ga vandaag bij boetiek sofie passen, zij doen een stockverkoop.

Daarnaast is jagré zeker een aanrader: zeer vriendelijk en mooie jurken!

Succes!



Sofie

 Meld misbruik15-11-2008 11:07:13

Hoi,

Bij Mode Show in Geraardsbergen vallen de prijzen ook best mee. Althans volgens wat er op hun website staat. www.modeshow.be
Grts



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik15-11-2008 11:38:30

Hoi Sara

Couture Ann in Aalst
Couture Anny in Gent
Miss Sheila in Sint-Kruis-Brugge
Merrie Mie In Vlissingen, Nederland.

Veel succes met de zoektocht naar jouw jurk.

Groetjes



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik15-11-2008 12:43:39

Van welke regio ben je eigenlijk?



Sara
20-6-2009
 Meld misbruik15-11-2008 12:56:54

Hey allemaal,

bedankt voor jullie reacties. Ik ben van antwerpen, dus ik zal zeker eens bij Jagré binnenspringen.

Bedankt voor jullie hulp!
xx



Nella
14-3-2009
 Meld misbruik15-11-2008 16:29:26

Goeiemiddag,
Ik heb net mijn kleedje gekocht bij la sposa outlet en kon het onmiddellijk meenemen maar ga er pas volgende week om omdat het nog iets gekort moet worden. In la sposa outlet hebben ze echt heel mooie kleedjes voor niet veel geld(helft van de prijs zelfs, maar wel vorige collecties)



nancy
12-7-2008
 Meld misbruik15-11-2008 17:22:54

Hoi,

Clair de femme ten zuiden van Brussel. Kleedjes tussen 400 en 900 €. Mijn kleed komt vandaar. Ze spreken er wel Frans maar proberen wel hun best te doen om verstaanbaar over te komen. Soms kan 't er wel een beetje hectisch zijn, maar over mijn kleed, afwerking en retouches niets dan lof.

Nancy



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik15-11-2008 18:26:00

Jagre zijn de kleedjes rond de 600 euro



an
9-5-2009
 Meld misbruik16-11-2008 14:32:57

hey ,

wij trouwen 9mei 2009
en ik heb min kleedje gekocht bij outlet store van an & john in eindhoven die kleedjes beginne van 299€ tot 899€
www.bruidsmode.net

grtjes



Inge
24-4-2009
 Meld misbruik16-11-2008 16:03:52

Hey,

Mijn droomkleed komt budget-bruidskleding.nl Niet zo ver van Antwerpen, Heinkenszand in Nederland. Ze verhuren ook, waardoor de prijs naar omlaag kan. En wat doe je nog met een trouwkleed dat in de kast hangt? Maar ja, dat is mijn idee erover natuurlijk.
Heel vriendelijke mensen! Ik heb er tijdens mijn zoektocht een stel andere tegengekomen :-( Dus maak ik graag heel goede reclame voor hen! ;-)
Neem maar eens een kijkje op hun site.
Groetjes...
Inge 25/04/2009



Marita

 Meld misbruik16-11-2008 18:43:51

Hallo,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben ze bruidsjurken in alle prijsklasses, dus ook goedkope. Je kan zelfs voor 750 of 999 euro "gesteld" zijn met jurk, schoenen en/of lingerie. (www.bruidsparadijs.be )
Veel succes in je zoektocht!
Marita



Sara
20-6-2009
 Meld misbruik16-11-2008 18:46:53

Hey,
bedankt allemaal voor jullie hulp, heb nu echt veel keus. Ik ga beginnen met afspraken te maken. Ik heb trouwens ook nog een winkel kunnen vinden. Adamine in brussel, naar het schijnt hebben ze ook goedkope jurken.



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik16-11-2008 19:15:42

de bruidschat in bruggen, ze hebben zowel nieuwe als 2de handjurken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info