TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
23-5-2009
|
9-11-2008 21:50:09
Hoi,
Is dat niet 'In Zaire'?
Inge
|
|
Kim
27-12-2008
|
9-11-2008 22:13:45
idd, in zaire
|
|
Evelien
26-9-2009
|
9-11-2008 22:20:28
Ik denk dat wij die doen op een liedje van Laïs maar ik kan me echt niet meer herinneren welk dat is...
|
|
LeBart
|
9-11-2008 22:52:52
johnny wakelin ... met idd in zaire.
een fout uur in elkaar steken, erg leuk natuurlijk, ik kan je gerust 30 liedjes geven, dan ben je een uur zoet. Maar, laat dat over aan de dj ... die mens wordt betaald om enerzijds muziekkennis te hebben en anderzijds te kunnen inspelen op jullie gasten. Wat als er platen uit jullie foute-uur-lijst niet aanslaan ? Vraag gewoon aan jullie dj tussen 1 en 2 bijvoorbeeld 'foute muziek' te spelen, die man/vrouw zal dat wel kunnen, en die zal dan wel aanvullen dat 'when the rain begins to fall' bijvoorbeeld wel kan gedraaid worden, maar 'happy station' van fun fun net een brug te ver is.
cheers, LeBart
|
|
Annelies
13-6-2009
|
9-11-2008 23:51:59
het liedje van 'mexico' wordt naast de echte 'in zaire' vaak gebruikt voor den indianendans te dansen, maar ik kan Lebart alleen maar gelijk geven. Een aantal suggesties kan je maken naar de dj, maar neem zijn werk niet af. Ze kosten geld genoeg ;-)
|
|
Jo
|
12-11-2008 14:09:31
De indianendans kan je dansen op: - In Zaire van Johnny Wakelin - In Zaire van Round One (beter dan de vorige vind ik) - Mexico van de Les Humphreys Singers - Poppa Joe van The Sweet Veel Succes!!! Jo
|
|
fre
|
16-12-2008 9:57:12
de meeste quicksteps passen hier wel in dit rijtje maar de meest gekende zijn natuurlijk michel delpeche met pour un flirt, m-kids indianendans, het liedje zaire maar dat kan met verschillende uitvoerders maar ook bv amy mcdonalds met this is life lukt perfect. zorg wel voor pitchcontrole zodat je wat meer ambiance kan steken door wat met de snelheid te spelen
Groetjes Dj Sergio
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|