TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
24-10-2021
|
30-10-2008 17:32:39
dag Vanessa goed om te weten dat jullie niet voor de huisdj van het Vijverhof kiezen. Wij trouwen in oktober ook daar en we wisten niet goed welke dj te nemen. Voor welke huisdj gingen jullie oorspronkelijk kiezen, want hebben ze er geen drie? groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
vanessa
17-7-2009
|
30-10-2008 17:39:07
beste vanessa
dj michiel zou ook een huis dj van het vijverhof zijn en de eerste die we aan de telefoon kregen was dj roan. ik ga niet zeggen dat ze die man hier hebben afgekraakt maar de meeste reacties waren dat hij een goede dj was voor op fuiven maar minder op trouwfeesten en zeker als ge meerendeels met ouder volk zit het is meer een dj voor de moderne en techno muziek wat niet echt zou passen in ons concept. wij hebben gebeld naar het vijverhof en dat uitgelegd en ze waren heel begripvol en hebben ons nu dj michiel voorgesteld waar we trouwens morgen een afspraak mee hebben.
veel succes met de zoektocht groetjes
|
|
ellen
1-1-2009
|
30-10-2008 18:31:10
Beste Vanessa,
Wij hadden michiel van sound delight op ons huwelijk, het was echt de max, voor iedereen, geen enkel slechte commentaar gehoord, zowel voor jong als oud kwam ieder aan zijn trekken.
Ook de begeleiding vooraf was super en héél vriendelijk en professioneel.
Hij heeft geholpen met onze tafelschikking, wij kwamen binnen op filmliedjes, waar elk een kaartje kreeg met een hint op daarna speelde hij een filmliedje en konden ze op basis van die gegevens aan tafel gaan.
Ik vind het echt een van de betere dj's die we tot nu toe gehoord hebben op huwelijk van vrienden, echt super!
|
|
vanessa
|
30-10-2008 21:44:27
dag vanessa
wij zijn in juni getrouwd in boldershof en hebben ook dj roan genomen die in vijverhof draait ik moet zeggen hij was heel goed muziek zowel voor oud als jong, de dansvloer is niet leeg geweest geen enkele keer het was de max
veel succes met keuze
groetjes vanessa 28juni 2008 vanessa.van.de.putte@telenet.be
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
31-10-2008 9:17:12
amai, drie Vanessa's in één topic. Wat zijn we populair!
|
|
Marlies
|
2-11-2008 13:44:47
Hallo,
wij zijn ook op zoek naar een dj, zou het mogelijk zijn om de contactgegevens van dj michiel hierop te plaatsen?
Dank u!
groetjes
|
|
lies
5-7-2008
|
4-11-2008 19:35:12
hey,
wij hebben ook met michiel samen gewerkt. Ik kan er zowel positieve als minder positieve dingen over vertellen, maar wil er liever te veel over uitwijden om discussies te vermijden, zoals op een eerdere post van mij. Als het je vooral om de muziekstijl te doen is, moet ik zeggen dat er bij ons wel veel ambiance was bij het jonge publiek, maar dat de ouderen ook niet echt aan hun trekken gekomen zijn (hoewel we toch een mix gevraagd hadden.) Voor een ouder publiek zou ik hem dan ook niet aanraden, ik vond het ook meer een fuif-DJ. Enige oplossing volgens mij is om tijdens het feest liedjes aan te vragen als je een andere stijl wil, dat geldt voor elke DJ.
groetjes,
|
|
ellen
1-1-2009
|
4-11-2008 23:00:07
Lies,
bij ons was het echt voor iedereen, zeker geen fuif dj, maar een echte ambi dj, misschien lag het aan het aanwezige publiek. idd de posts van lies gelezen, waarom spreken alle andere mensen positief die hem gehad hebben en lies telkens wat minder positief.
voor mij alvast een zéér goede dj voor het brede publiek!
|
|
katrien
16-5-2009
|
4-11-2008 23:33:03
we gaan toch niet weer opnieuw beginnen discussiëren hé. Ik wil ook gewoon mij mening meegeven, mag dat (ik heb het hier dan ook enkel over de muziek)? 'Ambi' zou ik de muziek die hij bij ons draaide niet omschrijven, want dat houdt toch een breder publiek in. Ik mag er toch van uitgaan dat ik zelf best weet welke muziek hij bij ons draaide? Mijn raad als je toch met hem samenwerkt: neem een lijstje mee van nummers die je leuk vindt, zo kan je ter plaatse nog wat bijsturen indien nodig.
alleszins veel plezier gewenst op je feest, vanessa!
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
12-11-2008 21:08:21
wij hebben juist Michiel vastgelegd. Blijkbaar had hij gedraaid op de trouw van onze vrienden en we waren daar toen heel tevreden over. Het contact dat we net met hem hebben gehad, was ook heel positief. Wij zitten zelf ook in de dj-branche, maar mijn ventje mag van mij zelf niets doen op onze eigen trouw, en hij kon het ook direct vinden met Michiel (en geloof mij, als je zelf in de stiel zit, dan ben je wel iets veeleisender) groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
herlinde
1-3-2009
|
14-11-2008 19:34:54
Hey Vanessa, ik vraag vanavond eens aan reinout, maar die naam 'put' zegt me wel iets! we hebben ons ook goe geamuseerd op de trouw van hendrik en daphné. zo kluchtig dat we hetzelfde jaar trouwen met dezelfde dj. wij trouwen op een vrijdag, vandaar dat het klokhof nog data beschikbaar had! veel succes met de voorbereidingen hé! groetjes en misschien tot later es!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|