Terug naar overzicht
Mijn schoonmoeder en schoonzusje hebben net hun suitekledij besteld bij Maxim's Couture in Aarschot. Ik ben meegeweest om te kiezen en mocht ik mijn trouwkleed nog niet gekozen hebben, zou ik daar zeker ook eens gaan kijken zijn. Ze hadden echt veel keuze. Gegevens vind je op http://www.maximscouture.be/ Veel plezier met het passen!Nathalie
Helaba Ilse,Je hebt linx-fashion op de vismarkt in Leuven (ze verkopen daar alles van linea raffaelli) en dan heb je profiel in Leuven op de mechelsestraat (ze verkopen daar Misotten en Kaat Tilley jurken). En dan pierre-yves in Brussel en maxim's couture in aarschot en mechelen ook als ik me ni vergis...Veel succes,Groetjes,Sheron
Je hebt trouwens ookn nog een andere winkel op de vismarkt waar ze bruidskledij verkopen, maar heb daar ni echt een goeie ervaring mee... en dan nog een andere winkel op de dirk boutslaan (Atame) waar ze wel hele schone dingen verkopen... Greetz,Sheron
Sheron, is het bij die naaister die je bedoelt? Op de hoek van de Vismarkt?Als ik mag vragen, welke zijn jouw ervaringen hiermee?Atame op de Dirk Boutslaan is weg trouwens, heb dit vanmiddag gemerktZelf ben ik op zoek naar een goeie naaister, die geen stukken van mensen vraagt om een kort kleed te maken naar een patroon wat ik al heb... Dus als iemand iemand kent... ;-)