Terug naar overzicht
Ik ben er geweest en voor mij was het een ontgoocheling. Maar een vriendin van mij heeft haar kleedje daar gekocht en was zeeer tevreden. Als ik je een tip mag geven: neem zelf al foto's mee van kleedjes die je mooi vind (of juist helemaal niet). In woorden uitleggen wat je wil is om de één of andere reden toch moeilijker.Ga gerust langs hoor want kleedjes passen is echt leuk en er is geen druk om er ééntje te kopen (toch zeker niet bij Bruidshuis Ellen).Mijn kleedje heb ik gevonden bij Robel in Roeselare.succes
Hey,Ik ben er deze week langsgeweest en ze hebben echt veel keuze. Ze zijn ook supervriendelijk en je kan op je gemak passen. Deze week is het opendeur en kan je geen afspraak maken, maar als ze tijd hebben kan je wel passen. Ik heb gehoord dat ze wat goedkoper zouden zijn (in Nederland maar 19% btw), maar heb nog niet vergeleken.Groetjes,
Mijn 2 vriendinnen haalden hun trouwkleed bij bruidshuis Ellen. Zij waren er echt vol lof over. Ik heb volgende week ook een afspraak. Dan zal ik je nog meer kunnen vertellen!!!Ik ben ook al bij mia monta en cony geweest. Cony kan ik zeker en vast aanbevelen. Daar voelde ik mij echt een prinsesje, heel vriendelijk en ze nemen echt hun tijd! Mia Monta viel daarentegen wat tegen. Zeker als je het vergelijkt met Cony. Daar had je echt zo'n klein pashokje, personeel was aanvankelijk heel vriendelijk maar ik had echt het gevoel dat het hen tegenstak, het duurde te lang naar hun zin... Maar dat zijn allemaal persoonlijk ervaringen hé. Iemand anders van het personeel kan wel veel vriendelijker zijn... Groetjes en veel succes!Valerie
je kqn ook eens lezen en vragen op het nederlandse trouwforum http://www.trouwshop.com/ daar gaan je wellicht meer meiden iets kunnen vertellen over bruidshuis ellen er is daar ook een topic rate that shop waarin bruiden zeggen wat ze van bepaalde zaken vonden misschien staat deze er ook tussen.sylvia
hoihoi ik heb daar al heel veel positieve reacties over gehoort en naar et schijnt zijn ze er ook goedkoper.Het is er deze week ook opendeurweek, wij gaan zondag middag een gaan kijken. Groetjes Stefanie 25/09/09
ok, dank je wel voor al jullie reacties! En zo snel! Ik ben precies wel verslaafd aan het worden aan deze site! Zoveel te lezen en zoveel tips! Je kan er dag en nacht aan bezig zijn! :)groetjesGéraldine