TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
13-9-2008
|
27-10-2008 13:55:33
Hey
Laat het een troost zijn, ik had ook gekozen voor een zwart kleed maar heb het dan niet genomen omdat het mij echt niet mooi stond. Anders had ik ook een zwart. Als jij u er goed en mooi mee voelt ishet belangrijkste al in orde. Als nu uw toekomstige het mooi vind is alles ok
|
|
Leen
16-5-2009
|
27-10-2008 14:04:26
Mijn eerste gedacht was ook zwart. Ik ben het gaan passen maar het stond me niet echt. Ik vond dat wel jammer omdat zwart een mooi kleur is en het is eens wat anders dan ivoor of wit. Ik zou zeggen trek het je niet aan! Zolang jij je er goed in voelt. En als je ma het ook goed vindt zal het wel dik in orde zijn want anders zou ze dat wel zeggen tegen haar eigen dochter! Veel succes
|
|
Evi
30-5-2009
|
27-10-2008 14:27:55
Mijn eerste reactie zou mss ook dezelfde zijn als van je vriendinnen. Maar ik ben dit weekend zelf kleedjes gaan passen. Het kleedje dat ik mooi vond, stond in de etalage in het zwart en ik vond het ook wel supermooi. Nu ben ik zelf wel overtuigd dat ik in de traditionele kleur wil trouwen, maar vond dat zwart ook prachtig. Het wekt zeker geen rouwgevoel op en ik denk dat je vriendinnen dat achteraf ook wel zullen toegeven. Hun reactie is gewoon gebaseerd op wat ze hun erbij voorstellen, maar als ze echt een zwart trouwkleed zouden zien, zouden ze waarschijnlijk anders reageren. Als jij dat wil, je er goed bij voelt en je er goed mee staat,gewoon je gedacht doen. Jij trouwt en niet je vriendinnen. Vorig weekend is er meisje getrouwd in een bloedrood kleed, vond ik ook raar als ze het mij vertelden, maar als je ze op foto ziet is het echt af. Ze was prachtig.
Gewoon je gedacht doen!
|
|
Sofie
14-2-2009
|
27-10-2008 14:32:36
Mijn trouwkleed is een combinatie van zwart en wit. De top is wit en de rok is zwart met witte tule in verwerkt. Ik wou ook absoluut zwart in mijn kleed. Laat de mening van mensen die je kleed nog niet eens gezien hebben niet in de weg staan van je persoonlijke smaak, dat is nu éénmaal onderdeel van wie jij bent! groetjes
|
|
Veronique
15-5-2009
|
27-10-2008 14:58:00
Hoi Kay
Net zoals Leen en Elke wou ik in eerste instantie ook een zwarte trouwjurk. Ik ben van dit idee afgestapt omdat mijn parnter dat echt niet zag zitten en tenslotte gans de dag naast mij moet lopen :-) Maar een traditionle witte jurk zie ik hoegenaamd ook niet zitten dus ga ik hoogstwaarschijnlijk voor een bruine jurk (Leijtens creations). Ach al draag je nu een roze jurk met witte en rode bolletjes, het is jouw dag en jouw keuze. Opmerkingen zullen er altijd zijn maar trek je daar niks van aan (ik heb ook al een goed bedoelde opmerking gekregen omdat het een bruine jurk is en we in mei trouwen). En daarbij, eens het plaatje volledig af is, zal je stralen op jouw/jullie dag. Geniet ervan en probeer je niet te veel van eventuele opmerkingen aan te trekken.
Groetjes Véronique
|
|
Sarah
30-5-2009
|
27-10-2008 17:24:49
Hoi,
Trek je er zeker niets van aan!! Het is JOUW dag. Dus als dat je keuze is van trouwkleed is dat zo. Bovendien vind ik dat er heel mooie zwarte kleedjes in de collecties zijn! Volgens mij is er helemaal niets mis mee ;-) Black is beautiful! :-p
Groetjes, Sarah www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Karen
18-7-2008
|
27-10-2008 19:32:50
Het zijn waarschijnlijk vrouwen die zich geen huwelijk zonder witte jurk kunnen voorstellen.
Ps: elk meisje heeft twijfels nadat ze details verklapt aan anderen en reacties krijgt maar die dag straal je en lach je en trek je er helemaal niets van aan
Ps: er mogen nog 100den gasten zwart dragen een trouwjurkachtige jurk zal niemand dragen natuurlijk!
Jij zal stralen!
|
|
Joke
|
27-10-2008 19:43:50
Hoi,
Ik ken je probleem. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat ik niet in wit wil trouwen maar in paars! Sommige reacties stellen me ook teleur. Maar weet je smaken verschillen en het belangrijkste is dat je kleed bij je persoonlijkheid past en je dus neemt wat je hart zegt. Dat ga ik ook doen!
|
|
regina
10-4-2010
|
28-10-2008 8:34:07
Hey meid Helemaal niet aantrekken wat ze ervan zeggen. Ik heb al veel mooie zwarte bruidsjurken gezien. Je zal er waarschijnlijk schitterend uitzien op je dag. Gewoon kiezen wat je zelf wil en waar je je goed in voelt. Wist je trouwens dat zo'n 100 jaar geleden iedereen in het zwart trouwde?
Veel groetjes
|
|
Vera
22-8-2009
|
28-10-2008 9:48:40
Hey Kay, Als ze jou op je trouwdag zullen zien, zullen ze het zeker en vast heel mooi gaan vinden! Ze kunnen toch nog geen oordeel vellen als ze het kleedje nog niet hebben gezien? Ik zag laatst ook een heel mooi zwart kleedje op de site van Marylise en dacht dat dit misschien ook een optie zou zijn, maar in principe "mag" ik geen zwart dragen. Ik zou het liefst nog voor rood willen gaan, maar mijn vriend protesteerde nogal hevig... Het probleem is soms dat we ons teveel aantrekken van hetgeen onze vrienden/familie zegt en dan ga je beginnen twijfelen. Gewoon je eigen ding doen en achter je beslissing blijven staan!
|
|
Inge
27-9-2008
|
28-10-2008 10:12:05
Hallo Kay, Ik begrijp de reacties wel. Overal waar we aan bruidjes denken, denken we gewoon aan wit, dat zit er van kindsaf aan in. Dus wanneer je zegt dat het 'niet-wit' is, zullen de meeste wel schrikken. Maar eens ze je zullen zien... durf ik te wedden dat ze het wel mooi zullen vinden. Tenslotte is het niet zomaar een zwarte jurk, maar een trouwjurk en zal er een stralend gezicht boven te zien zijn. En dan is helemaal geen rouw !!! Veel geluk en je zal zien, de meeste zullen wel bijdraaien. Inge
|
|
lesley
20-6-2009
|
28-10-2008 12:04:20
Hey Kay,
Ook ik heb een zwart-witte jurk gepast, maar dit ging niet zo goed met mijn huid, ik ben nogal bleekjes. Ik heb dus een andere kleur gekozen, kga niet zeggen dewelke, want er zitten vriendinnen van mij op dit forum en ik wil nog niet verklappen welk kleur ik genomen heb, maar het is alvast geen wit! Geniet van je jurk zou ik zeggen, zolang het maar jouw gedacht is!
|
|
Sheron
2-2-2008
|
28-10-2008 13:41:39
Helaba Kay,
Je zult er super uitzien! Ik ben ook in een kleur (violet) getrouwd en ik heb ook veel goede commentaren gehad :-) Maar ik had ervoor al gezegd dat ik nooit in wit ging trouwen...
Veel succes, Sheron
|
|
annouschka
11-3-2010
|
28-10-2008 13:55:28
Hoi Kay, Op 18/10 trouwde ik in een lange zwarte rok met kanten top, echt een outfit die bij mij pastte. Ik had er een retro kapsel bij en de bloemen waren al in herfstkleuren. Super gewoon!!! Alhoewel ik nu mensen steeds zie kijken naar de foto's en dan vragen, zijt gij in 't zwart getrouwd??? Ik trouw volgend jaar in het buitenland wel in het wit maar wist niet dat mensen echt nog zo vasthangen aan die stereotiepe dingen. In ieder geval was ik gewoon ik die dag en een of ander wit outfitje had mij een totaal ander mens gemaakt... Niet iedereen loopt in het rijtje en gelukkig maar, zou ik zeggen. Ik ben altijd wel trots geweest omdat ik nooit deed wat anderen doen (tot grote ergernis vroeger van mijn ouders) en ook op onze superdag was ik trots en fier. Zorg ervoor dat jij dat dan ook bent op jouw dag!!!
|
|
Vi
7-6-2008
|
28-10-2008 16:48:58
Hey Kay,
Waarom zou zwart lelijk zijn? Geen opmerkingen voor mensen die in het rood, beige, zelfs in't geel trouwen (believe me dat laatste bestaat echt). Ach, doe jij je ding. Zwart is prachtig, smaakvol en slankt je bovendien af :-) Volg je hart...
Alleen loop je de kans dat er nog mensen in het zwart zullen zijn... x
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
29-10-2008 11:21:00
hey Kay
Maak je geen zorgen! Je zal stralen en iedereen zal je mooi vinden!
Mensen hebben gewoon de neiging nog heel klassiek te denken. Groot feest, kerk, wit kleed... dat is een heel traditioneel denkpatroon. Zwart is het contrast daarmee en verwachten de mensen niet direct, maar dat wil daarom niet zeggen dat het minder goed of minder mooi is, dat is gewoon even wennen.
Ik zal laatst foto's van een bruid die een zwart kleed aanhad en dat was echt prachtig! Wees fier op je keuze en straal ze uit! Iedereen zal dan positief zijn! Niet twijfelen!
Groetjes!
|
|
sarah
17-5-2008
|
30-10-2008 7:35:14
weet je wat mijn familie zei op voorhand???
Je gaat toch niet in het wit trouwen zeker???
jawel dus... en ze vonden het prachtig... ik ben nu opeens de mooiste bruid die ze ooit gezien hebben.
Terwijl ik eerst gezaag had over het feit dat ik zoveel geld aan een kleed zou geven, dat het in het wit was..
ik zou ze op voorhand gewoon laten denken. en laat ze op de dag maar eens verschieten!
|
|
Inge
4-4-2009
|
30-10-2008 20:39:05
Hi there! Niets aantrekken van die negatieve commentaar he! Je moet vooral stralen in je kleedje. Ik ben deze week gaan passen en ik ben ervan overtuigd dat ook mijn kleed bij de "toeschouwers" een wauw-effect zal geven, net zoals het jouwe: ofwel "wauw, hoe knap" ofwel "wauw wa's da lelijk"... en ik denk dat ik net hou van dat tikkeltje karakter in mijn kleed! Ik weet ook heel zeker dat mijn toekomstige bruidegom het schitterend zal vinden, omdat hij le kent en eigenlijk niets anders verwacht van mij (denk ik...). Veel kleedjes waren inderdaad met kleur, maar toch nog echte herkenbare bruidsjurken. Lig er niet van wakker, soms moeten mensen "wennen" aan een idee. Ik zou tegen de kritikasters zeggen: "Wait and see, en geef dan pas commentaar op iemands bruidsjurk." Groetjes, Inge
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|