TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Yvonne
22-5-2009
|
26-10-2008 15:49:09
Dag Evi, heb mijn kleedje ook bij La Sposa gekocht. Ook van mij niets dan lof! We hebben precies dezelfde verkoopster gehad en van mij had ze direct door welke stijl ik wou. Dat kan ik absoluut niet zeggen van Robel... Let op, ze was wel vriendelijk maar iets te druk, ze heeft me echt nerveus gemaakt met haar manier van doen. Plus dat ze in de Robel absoluut niet naar mij geluisterd hebben. Heb wel 10 keren gezegd dat ik geen corsage wil, en ze heeft er nog gebracht.
Ik zou echt wel zo weer terug gaan naar La Sposa!
Groetjes
|
|
herlinde
1-3-2009
|
26-10-2008 16:19:33
hey ladies! ik heb dit weekend ook gekocht in lasposa! vorige week zaterdag eerste keer gaan passen. dan nog naar prima donna in Deerlijk en lasposa outlet in Beveren Leie geweest. uiteindeljk koos ik gisteren voor 1 van de 2 kleedjes die ik vorige week gekozen had! ik had een jonge verkoopster Nathalie, maar ook een zeer lieve die dat zeer goed deed. ik heb geen spijt gehad van niet naar Robel te gaan (ondanks dat ik hier lees dat het ook zeer goed is). gewoon omdat ik me goed voel bij mijn keuze. het is een sober kleedje geworden die ik nooit zelf op internet eruitgehaald zou hebben. (eentje van 2008 nog). ik voel me ook zeer blij! en nu verlangen maar hé! veel succes nog! en laat iets weten hoe het nog was in Robel. groetjes herlinde
|
|
katelijne
|
27-10-2008 10:11:16
Dag Evi, ik heb daar afgelopen woensdag ook mijn kleedje besteld :-) En ik had ook deze vrouw die me hielp. Inderdaad een superlieve en ze had mijn (moeilijke) smaak ook onmiddellijk door! Ik ben niet meer naar een andere winkel geweest omdat ik nooit gedacht had dat ik een kleedje ging vinden die ik zooooooooooo mooi zou vinden! Het is er eentje van Aire Collection geworden. Welke merken vond jij het leukst?
grtjs
|
|
katelijne
|
27-10-2008 10:12:18
aja, ook ik had zenuwen voordien, en heb woensdagnacht nadat ik mn kleedje gekocht had bijna niets geslapen van de opwinding! Zo zalig gewoon...
|
|
Evi
30-5-2009
|
27-10-2008 10:18:00
Katelijne, Zou het heel graag uitschreeuwen welke merken of welke kleedjes ik het mooiste vond, maar vrees dat er hier mss wel nog mensen die ik ken meelezen, dus kga op mijn tanden moeten bijten en zwijgen. Hoe ik dit nog zolang moet volhouden, weet ik nog niet, want heb een ongelooflijke drang om er 24op24 over te babbelen. grtjs
|
|
Leen
16-5-2009
|
27-10-2008 12:26:13
Hallo Evi, ik ben zaterdagnamiddag ook gaan passen in La Sposa en na 1 uur mijn goesting al gevonden. Ze hadden wel het kleed niet liggen maar zelfde model gepast en ik vond dat het redelijk goed zat. Het is een kleed geworden van LR.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|