TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Andy
|
23-10-2008 21:06:48
Hallo sofie,
Ik kan je als dj ook Partylighting aanbevelen. Hebben op ons trouwfeest ook gedraaid, en was zeer goed. Degelijk materiaal. En goede service aan goede prijs.
|
|
Andy
|
|
|
nele
16-5-2009
|
23-10-2008 21:17:29
@ andy, wij hebben deze ook geboekt voor onze trouw op 16 mei 2OO9. Kan je nog wat goede tips geven die jullie anders hadden willen zien. je kan ze mailen naar nelehaverans@hotmail.com
veel liefs Nele
|
|
Ellen
14-8-2009
|
24-10-2008 9:18:02
Hoi Sofie!
Ik wet eerlijk gezegd niets over de zaal nog de dj maar het is de eerste keer dat ik iemand op het forum zie die op dezelfde dag als ons trouwt! Wij trouwen namelijk ook 14 augustus 2009 :-) Wij zijn ook net aan het overleggen i.v.m. onze dj..... de dj van het huis of zelf op zoek gaan naar een andere.... Wij trouwen in zaal Hof Te Rhode in Schaffen (bij Diest). Wij vinden dit zo moeilijk om te beslissen want wij hebben die dj nooit zelf horen draaien....
Veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes,
Ellen
|
|
Sofie
14-8-2009
|
24-10-2008 11:12:36
@ellen
Hey,
Heb juist een offerte van een andere dj gevraagd. ben eens benieuwd. zijn jullie al ver?
jij ook succes
gr
|
|
mars
14-8-2009
|
24-10-2008 11:14:15
Hallokes, van de zaal en dj weet ik eigenlijk ook niets. Maar ook wij trouwen op 14 augustus Plezant om nog iemand te weten Wij trouwen In de Zaal familia te nijlen Maar trouwen wel in lier voor de kerk. Groetjes
|
|
Ellen
14-8-2009
|
24-10-2008 11:49:26
Sofie,
De zaal ligt vast, de fotograaf is zo goed als gekozen (vriend van mijn schoonbroer), de priester voor de viering is gekozen (ook een vriend van de familie), en binnen 3 weken ga ik voor de eerste keer kijken voor een trouwkleed. De DJ kiezen vinden we echt moeilijk omdat we zeker niet willen eindigen met de typische humpapaa trouwmuziek... maar we hebben nog even tijd dus we zoeken rustig verder.
Onze viering zal waarschijnlijk in de tuin van de zaal zijn dus feestelijk vervoer hebben we eigenlijk niet nodig (joepie.... VEEL geld gespaard!).
Ik weet eigenlijk niet of ik veel te vroeg ben met de voorbereidingen of op schema zit, maar ik doe het gewoon als ik er zin in heb zodat ik op het einde hopelijk niet teveel zal moeten 'stressen'. Ik wil geen "BRIDEZILLA" worden haha!
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Veel succes alleszins!
groetjes,
Ellen
PS: Oh wat een grote spellingsfout heb ik geschreven in mijn vorig berichtje... foei... ik bedoelde natuurlijk "noch" i.p.v. "nog"....
|
|
Sofie
14-8-2009
|
24-10-2008 12:37:47
@ellen
Ook de zaal en mijn kleedje heb ik al.
Als je wil, mag je ook altijd naar sofie_wouters_515@hotmail.com sturen.
groetjes
|
|
Sofie
14-8-2009
|
24-10-2008 12:40:28
@mars
Ik trouw in Bonheiden zowel gemeentehuis als kerk.
Mijne toekomstige wou eigenlijk de 15de trouwen maar das ne wettelijke feestdag he dus...
groetjes
|
|
lyla
30-8-2008
|
25-10-2008 11:16:49
Hey sofie,
wij zijn ook in de buurt getrouw, 2 maanden geleden wij hadden de mannen van 2-friends. wij hebben ons geamuseerd. veel succes. lyla.
|
|
olivier
|
17-11-2008 21:51:26
HET ENIGE DAT VAST IS IS DE DEUR ALS DE FEESTZAAL GESLOTEN IS HET IS UW TROUWFEEST JIJ BETAALD DUS GIJ KUNT KIEZEN WIE ER KOMT DRAAIEN STA OP UW PUNT HEBT GE NE GOEIE DJ GEZIEN BOEKT HEM
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|