Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidshuis ann en john

  14-10-2008 11:02:45
Hoi

Heeft er iemand ervaring met het bruidshuis Ann en John in Eindhoven?
Of heeft er nog iemand tips voor bruidswinkels regio kempen?

Groetjes Natascha

natascha
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1394


Katrien
30-4-2009
 Meld misbruik14-10-2008 11:52:38

Hallo,

ik ben vorige week voor een kleedje naar Eindhoven getrokken.
Ik ben eerst naar de outlet winkel gegaan maar dat vond ik niet echt de moeite.
De kleedjes van bijv Rembo Styling kosten nog 900 € en je moet tellen op 100 € vermakingskosten dan koop ik liever een kleedje van 1200 € uit de nieuwe collectie.
We zijn dan van daaruit naar de bruidwinkel gegaan van Ann en John en ze waren heel erg vriendelijk. Ik heb uit een boek mogen kiezen en heb heel wat kleedjes mogen passen.
Er waren wel al heel wat kleedjes weg die niet meer bij te bestellen zijn, dat vind ik wel jammer + de vermakingskosten zitten niet in prijs, moet je nog een bovenop betalen.
Bij Anuna in Hasselt, liggen de prijzen precies iets lager, de retouchejosten zitten in de prijs en je kan de kleedjes in elke maat nog bijbestellen.

groetjes Katrien



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-10-2008 12:21:35

Hallo,

Mijn ervaring was iets minder dan die van Katrien.

Ik ben een drietal weken geleden geweest. De verkoopster liet een aantal kleedjes zien en toen ik van eentje zei dat ik het wel wilde passen maar ik volgens haar niet enthousiast genoeg was, zei ze (echt kortaf, niet vriendelijk) dat "dat niet de manier is waarop je een kleedje kiest; als het op de kapstok hangt en je dan al niet laaiend enthousiast bent, moet je het ook niet passen". Ben ik het persoonlijk niet mee eens; kleedjes vallen op een kapstok toch heel anders dan wanneer je ze aanhebt ?
Uiteindelijk heb ik dus maar 2 kleedjes gepast; de verkoopster deed erg weinig moeite om iets te zoeken in de stijl die ik wilde. Maar misschien hadden ze ook niet meer in die stijl (ik zoek iets zonder tule en geen frullen in de hals of nek). Alleszins leken ze mij wel een ruime keuze te hebben, er hingen echt veel kleedjes - maar wellicht dus in andere stijlen :-)
Toen mijn moeder naar de suitekledij wilde kijken was ze ook allesbehalve hulpvaardig.

Daarna ben ik dan naar de outlet geweest, en de verkoper daar was veeeel beter. Maar daar ben je uiteraard beperkt in de maten en ik heb er ook niets gevonden.

Over de prijzen en retouches weet ik niet veel; het tweede kleedje dat ik bij Ann&John aanhad was van Pronovias en kostte meer dan 3000 €, maar naar andere prijzen heb ik niet gevraagd.
Er zal in elke prijsklasse wel iets zijn, zoals overal.

En zoals altijd zal je ook een beetje geluk moeten hebben met de verkoopster :-)

Groetjes !



evy
1-3-2009
 Meld misbruik14-10-2008 14:43:44

Ik ben helemaal niet te spreken over An&johns bruidsmode!!
Ik werd er ronduit onbeschoft en brutaal behandeld. We waren 10 minuutjes te vroeg op afspraak en moesten maar buiten (in de kou) staan wachten. De verkoopster had geen tijd, alles moest rap rap en ik mocht maar 2 kleedjes passen. Diegene die ik écht heel mooi vond mocht ik van haar niet passen, want ik zou er toch niet mee staan.
Wel...ik heb dat kleedje gekocht, bij een andere zaak uiteraard, en het staat me beeldig!!
Nee, ik vind het absoluut geen aanrader!



an
9-5-2009
 Meld misbruik14-10-2008 17:59:21

hey,
ikzelf ben ook naar eindhoven geweest op een donderdag,want op zaterdag is het er een hele drukte,ik ging naar de outlet-shop en heb er een vijftal jurken aangedaan die mij wel aanstonden.
Ik werd heel vriendelijk geholpen door de verkoper.Ik heb er mijn kleed gekocht en ben er zeker van dat men erover zal spreken
grtz An



Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik15-10-2008 10:09:28

Hallo,

Ik heb mijn kleed bij de outlet van ann en john gekocht, en ik kan er niks dan goeds overspreken. Ik werd heel goed geholpen en de prijzen waren schappelijk. ER zijn er altijd die overal op moeten muggenziften

Kimberley



M.

 Meld misbruik8-11-2008 0:24:51

Hey,
Ann & John is super! Het verhaal van Evy vind ik maar raar, aangezien ze niet op afspraak werken en voldoende ruimte hebben om binnen even te wachten. Voor mijn hadden ze alle tijd en heb kunnen passen wat ik wilde. Mijn droomjurk zat er tussen en kan niet wachten tot mijn jurk op maat gemaakt wordt! Zeker de moeite waard.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info