Terug naar overzicht
HeyWij zijn op 10 mei 2008 getrouwd en hadden 2-friends als dj's. Wij waren heel tevreden. Wij hebben een kleine familie dus niet veel dansers maar de dansvloer heeft geen enkel moment leeg gestaan. Bij ons hebben ze geen enkel moment zelf het woord genomen. Het enige wat ze ons vertelden is, dat als de sfeer wat wegzakt (wat bij ons dus niet gebeurd is) één van hen wel eens eventjes mee op de dansvloer durft springen om het zo weer op gang te krijgen. Dat zou mij ook niet gestoord hebben. In ieder geval waren wij en onze gasten heel tevreden en het zijn echt sympathieke mensen.Groetjes,Veerle
Hoi,Wij hebben voor ons huwelijk ook deze dj vastgelegd. Het eerste contact verliep heel goed! Bovendien zijn op deze site al meerdere positieve berichten gepost geweest. Ik kan me geen negatief bericht herinneren eigenlijk! Ik denk dat we een goede keuze gemaakt hebben :-) Succes!!Groetjes Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
hey Debby en iedereen,wij zijn over een maand in het huwelijksbootje gestapt en hadden op ons feest ook 2-friends genomen. Maak jullie vooral niet ongerust, deze zijn echt super.Wij hadden een goed gesprek gehad vooraf en alles met hen besproken, ze hadden ons gezegd, ik citeer: na de openingsdans zal er constant ambiance en dans zijn.en ja, ze hadden niet overdreven, de dansvloer heeft geen minuut zonder volk gestaan. Wij hebben heel veel complimenten gehad van onze genodigden over de goede dj-s en dat is echt fijn als ze dat zeggen, geloof me. Ons feest was echt geslaagd en in onze familie spreken ze er nog van. We waren dus echt blij dat we ze gekozen hadden.groetjes Lyla,