Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Geert de trouw die ik (niet) wou.

6-10-2008 9:47:20
Hey iedereen,

Ik ben gisteren met ons mama, naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest, heb hééél vééél documentatie gekregen...en plots kwamen we bij DJ Geert van Vremde.
Heel vriendelijke man, wist waar hij mee bezig was niet zo duur qua prijs.
Nu was mijn vraag, want iedereen prijst zichzelf natuurlijk hoog aan, maar iemand hier al ervaring mee?
Hij sprak ook met verschillende DJ's te werken, maar ik denk dat ik alleen maar hem wil, heeft er iemand hier al ervaring mee, heb al verschillende keren gehoord dat mensen een bepaalde DJ vroegen, maar dat ze dan toch op de avond zelf een andere kregen...

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1491

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik6-10-2008 9:50:31

Elaba,

ik heb u gisteren daar gezien! Kan het zijn dat je even bij dat muziekgroepje hzebt gezeten? :-)

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 9:58:28

Ja dat klopt met ons mama ;-)
Haha waarom heb je niets gezegd ;-)
Heb u niet gezien...
Was wel de moeite hé de beurs...hebben jullie nog iets vastgelegd ofzo?

xx

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:04:44

Je zat bij die mensen van dat muziekgroepje en wij gingen net door.
Hebben wel leuke ideetjes gezien alvast en heb ticketjes voor de modeshow van boetiek maya volgende zondag.
Hebben ook een optie voor een DJ vastgelegd.

en Jullie?
Groetjes,
Valérie 08-08-09

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik6-10-2008 10:05:55

Wij hadden hem voor onzen trouw op 07/06/08 en waren wreed content van hem. De dansvloer heeft non-stop vol gestaan !! De ambiance zat er tot het einde in.
Ook bracht hij ten gepaste tijden een grappige noot aan het geheel. Wij waren in ieder geval zeer tevreden van hem.
Doe hem gerust onze groeten, hij zal ons vast nog kennen !
Tony en Vi
07/06/08 in Kasteel Rivierenhof

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:26:01

Hey Vi,

Mercikes, ga denk ik toch vastleggen..eerst nog effe een afspraakje maken ;-)

x

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:30:39

Hey Valérie,

Welke DJ heb jij gekozen?
Vond al wel verschillende toffe uitnodigingen...
Het groepje sprak me wel aan...tot ik ze live hoorde zingen ;-)
Van ceremoniemeesters heb ik nog niet veel gezien ;-)

xx

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:32:05

Wij hebben DJ geert vastgelegd (bloos)
sorry :-(

xxx

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:35:41

Haha geen probleem hoor haha ;-)

xx

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:37:43

jullie waren al met onze kerk gaan lopen ;-) ;-)

xx

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:38:35

Sorry bloos bloos ;-)

xx

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:41:40

ach, het zal ongetwijfeld voor ons 2 een superleuke dag worden! Kunnen er samen naar aftellen.
Wij zijn nu op zoek naar vervoer, allemaal zo duur eh :-s

xxx

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:45:03

Ja dat is het hé...!
Kunnen we erna ons verhaal aan elkaar doen ;-)hihi
Ja wij willen een oldtimerbus(parijse stadsbus), maar is echt niet goedkoop hé!!!

En jullie?Welke kerk zullen jullie dan nemen?

xx

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik6-10-2008 10:51:12

wij hebben het kerkje van hoogboom in kapellen. Heel klein maar supergellig en echt prachtig. is niet dat we onze zinnen hadden gezet op de carolus borromeus maar stond in ons lijstje. nu hebben we iets dat tussen onze 2 woonplaatsen is.

Wij willen een oldtimer voor ons en een bus voor de rest maar is echt duur :-(
ben je al voor een kleed gaan zien? ik ben eens in jagre gaan passen maar was nog collectie van vorig jaar dus vandaar hoop ik op een goede modeshow volgende zondag :-)

xxx

jeanne

Meld misbruik7-10-2008 16:24:06

Beste Debby
Ik heb dj geert op mijn trouw gehad dit jaar in september en die man is echt top. Hij weet waar hij met bezig is en maakte er dan ook een onvergetelijke avond van. De dansvloer stond dan ook de hele avond propvol en voor ieder wat wils.

Manu
25-8-2010
 Meld misbruik17-10-2008 18:40:50

Beste Debby;

Persoonlijk ken ik DJ Geert niet maar een goede vriend van mij heeft hem wel aan het werk gezien en de muziek was niet écht dat ! Het blijkt een vriendelijke jongen te zijn die vooral naast z'n full-time job nog zoveel mogelijk wilt bijklussen

ik zou dus 2x nadenken
Wij denken persoonlijk dat een DJ die full-time activiteit uitoefent een enige goede keuze is. Die persoon doet elke week en weekend dit soort zaken en moet dus een enorme bagage hebben én een gelijkaardige ingesteldheid

Astrid

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik29-10-2008 10:43:48

Hallokes,

Wij hebben dus geopteerd voor een andere DJ..dit heb ik dan ook gemeld aan DJ Geert...
We hadden een afspraak op 2/11/2008...dit heb ik dan afgezegd.
Kreeg ik een mail terug met de vraag en waarom ik een andere DJ heb gekozen en het nu pas afzeg zo kort voor ons '2é' afspraakje (heb het eerste nog niet gehad!)
Ik heb gezegd dat een vriendin van mij hare vriend dit doet...(mijn toekomstige zei dat ik dat niet moest antwoorden, daar heeft hij eigenlijk geen zaken mee, maar kom.)en dan heeft hij mij nog eens gebeld eergisteren!!!Ik was te laat om op te nemen...maar ik vind het spijtig dat je geen NEE aanvaard!!!!

Ach ja...ben in ieder geval blij dat ik niet met zoiemand die zich zo opdringt(terwijl hij zelf dan niet kon draaien op ons feest, omdat zijn collega trouwde?!)en die geen NEE aanvaard!

groetjes,

Debby
8-8-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info