Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk bij Pierre-Yves

  30-9-2008 19:08:44
hoi allemaal,

eind oktober ga ik voor mijn bruidsjurk kijken bij Pierre-Yves in Aalst.
Nog mensen die er al zijn geweest of die hun bruidsjurk vandaar hebben gehaald?

mercikes!

groetjes,
Peggy

Peggy
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1165


Kim
21-2-2009
 Meld misbruik30-9-2008 19:20:59

Ik heb de mijne in Brussel gekocht.
Dinsdag 16/12 eerste pas; ben benieuwd. Moet zeggen ben er in laatste instantie om een bepaalde jurk naartoe gereden. Had twee bruidswinkels gedaan en bij Pierre-Yves hadden ze net deze jurk die ik wilde geprobeerd hebben vooraleer ik een beslissing nam. Dus heb er niet uitgebreid gepast en heb uiteindelijk nog een andere jurk genomen (diegene die in de andere bruidswinkel aan twijfelde gezien ik die ene jurk absoluut wou gepast hebben).

Wat service betreft kan ik verder weinig vertellen, gezien ik maar twee jurken geprobeerd heb bij Pierre-Yves.

Groeten,
Kim 21/02/2009



Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik30-9-2008 19:32:09

Hallo,

ik heb mijn bruidsjurk ook daar besteld...
Ik heb niets anders dan lof!

Ik heb er zeker 20 jurken gepast (zonder afspraak!)

Heb helemaal niets op te merken, ze zijn er heel professioneel en vriendelijk...

Hopelijk vind je je droomjurk er, ik heb er de mijne zeker en alvast gevonden!

Groetjes
Tiffany
20 mei 2009



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik30-9-2008 19:46:06

mercikes Tiffany, want zag hier onlangs een bericht over pierre yves dat ze er niet vriendelijk enzo zijn en da schrok mij al een beetje af!
ik denk ook dat het te zien valt wie je hebt en hoe je zelf ook bent tov de verkoopsters.
ik trouw trouwens 16 mei 2009 ;)



kathia

 Meld misbruik30-9-2008 21:04:43

Hey peggy,

Ik heb mijn bruidsjurk ook nij pierre-yves besteld maar dan wel in Brussel. Ik ben er binnen gegaan zonder afspraak en mocht zoveel kleedjes passen als ik wou.
Ik was dan nog niet zeker en heb dan een reservatie gedaan die ik binnen de maand moest afzeggen of bevestigen. Ze waren niet onmiddellijk vriendelijk maar toen ze zagen dat ik echt opzoek was en niet zomaar kwam passen om te passen (ik denk dat veel winkels wel dat probleem hebben)waren ze wel vriendelijk en vroegen echt wat mijn wensen waren en wat ik van de kleedjes vond zonder mij in een bepaalde richting te duwen.

groetjes,

Kathia



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik30-9-2008 22:51:46

Hey,

Je hoort hier wel vaak negatieve reacties van Pierre-Yves, maar al bij al valt het nog mee hoor. Ze zijn er niet supervriendelijk, maar ook niet het tegenovergestelde.
Qua afwerking was mijn kleed wel redelijk in orde (perfect op maat), behalve enkele plekjes die ik een beetje heb moeten uitwassen. Gelukkig had ik een kleed met "kreukstof" en was het geen zuiver wit zodat die plekjes niet opvielen.
Ik heb niet echt spijt dat ik bij PY geweest ben, maar mocht ik het nog eens herdoen, zou ik voortaan bij Prima Donna in Deerlijk gaan. Daar hebben we een prima service en afwerking gehad voor de suitekleren..

Veel succes




Freija
23-5-2009
 Meld misbruik30-9-2008 23:33:27

Hi,

ook ik ben bij Pierre-Yves geweest.
Enkele weken geleden op de bots eens binnengevallen eigenlijk... een eerste inspectieronde... en meteen stelden ze voor om toch al enkele te passen.
Vond de service heel goed en hadden tijd en goeie raad (maar toch drongen ze geen jurken op)

Veel succes
Freija
23 mei 2009



Nancy
30-5-2009
 Meld misbruik1-10-2008 8:52:29

Mijn kleed komt ook van de winkel in Aalst.
Op 17/12 heb ik mijn eerste pas. Ik kijk er echt naar uit.

Ik heb trouwens niets aan te merken over de service e.d. alles was dik in orde!



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-10-2008 10:42:12

hey Peggy,

Altijd gevaarlijk om naar ervaringen met Pierre Yves in Aalst te vragen :-)
Het is ongelooflijk hoeveel mensen daar slechte ervaring bij hebben.
Ik ben er niet binnen geweest door - jawel - alle verhalen die mijn vriendinnen me vertelden.
Feit is dat dat er uiteindelijk allemaal niet toe doet. Als jij daar goed bediend bent en ze helpen je daar op de manier dat jij verwacht dan is dat super!

Veel succes op jullie dag!



Ansje
23-5-2009
 Meld misbruik1-10-2008 10:56:18

Hey Peggy,

ik wou in eerste instantie ook bij Pierre Yves gaan in Aalst, ze hebben daar ook Linea R. kleedjes.
Maar toen mijn collega haar dochter trouwde, was ze daar ook geweest, en bleek dat het kleed van Linea R dat zij wou, daar 250 euro duurder was dan in de conceptstore in Brugge. Ikzelf ben van regio Gent en plan dus met veel plezier een tripje naar Brugge om voor minder geld meer keuze te hebben van mijn favo merk...

Natuurlijk beslist iedereen dat voor zichzelf, ook naargelang je budget...

Dus van Pierre Yves geen slecht woord, want ik ben er niet geweest...

mijn eerste pasbeurt is op 18 oktober... woehoew, de afspraak ligt al 2 maand vast, en komt eindelijk dichterbij..

Groetjes Ansje



Nele
9-5-2009
 Meld misbruik1-10-2008 20:14:16

Ik denk dat je gewoon beetje geluk moet hebben met de verkoopster/verkoper die jou helpt als het niet klikt voel je je niet op je gemak en dat is echt wel nodig om zo'n belangrijke keuze te maken. Ik zou zeggen: ga eens langs, voel je je niet op je gemak, ga dan buiten zonder je aan iets te binden.
als het je iets waard is: ik ben ook op zoek naar een trouwjurk, een vriendin van mij kocht haar kleed bij PY in Aalst, maar raadde mij af daar te gaan...

succes met de zoektocht!



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik2-10-2008 19:42:09

Ik heb begrepen dat het ook meestal zo is dat ze bij de verkoop vriendelijk zijn en daarna bij de eerste pas of zo onvriendelijk zijn of gehaast of zo... Ik heb er zowel van mijn zus als van een vriendin al bijzonder negatieve dingen over gehoord + dat van Linea Raffaelli heb ik zelf vastgesteld. Ik ben toen ook naar Brugge gegaan (Conceptstore).
Groetjes,
xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info