Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk bij Koonings in Nederland

  22-9-2008 17:50:50
Hallo allemaal,
donderdag heb ik in Deurne (NL) een afspraak gemaakt bij de bruidswinkel Koonings, nav de actie -50% ook op de collectie 2008.
Heeft iemand van jullie ervaring met deze winkel? Of heeft iemand van jullie een kleed gekocht tijdens deze actie?
Zoja, graag een seintje aub.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Kristien

Kristien

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1367


evelyn
11-7-2009
 Meld misbruik22-9-2008 18:24:13

dag kristien,
ik heb gekocht -met veel geluk- tijdens de actie - 50%, eentje van mathyro. Heel veel keuze is er niet in de vorige collecties maar als 'de jurk' er tussenhangt is het heel mooi meegenomen. Zeker eens langsgaan ook al is het niet nav de actie -50%, er is zoveeeel keuze van bruidsjurken in de nieuwe en ze zijn super super vriendelijk en profesioneel. Veel succes !!!



Kristien

 Meld misbruik22-9-2008 18:37:44

bedankt voor je reactie,Evelyn!
heb je enig idee of er nog modellen tussen hingen van linea raffaelli of rembostyling?
tis voor die merken dat ik eigenlijk naar ginder ga.
in je aankoopprijs zitten daarin de retouches inbegrepen?



evelyn
11-7-2009
 Meld misbruik22-9-2008 20:04:01

Ik denk nog enkele, maar ik ben wel op 8 september geweest, dus vanaf de eerste dag. In de aankoopprijs zijn geen retouches inbegrepen die betaal je aan de volle 100 %, ergens wel te begrijpen...



Cindy
4-7-2009
 Meld misbruik22-9-2008 21:54:32

Hallo

Ik heb er mijn jurk gevonden tijdens de vorige 50% actie, ik vond het prachtig!! Heel vriendelijk personeel, helpen goed zoeken, ik had uiteindelijk 2 jurken over, en de eerste die ik had gepast was hem ook meteen geworden.
Bij mij was er wel nog veel keuze van de vorige collectie.

Veel plezier

Cindy



Jill
23-5-2009
 Meld misbruik23-9-2008 8:40:27

Hoi Kristien,

Ben er zaterdag al eens langsgeweest toen mijn zus haar trouwjurk ging afhalen.
Ik heb een afspraak op 11/10.
Persoonlijk vond ik niets tussen de modellen van de uitverkoop.
Er hing nog wel redelijk veel, maar ook veel grote maten.
Van Linea hing er zaterdag niet echt superveel meer, rembo styling heb ik niet gezien.
Maar de mensen zijn er supervriendelijk en helpen je goed verder.

Groetjes,
jill



Nicky
29-8-2009
 Meld misbruik23-9-2008 12:14:50

Hallo allemaal,

Waren er daar ook nog kleedjes van St Patrick en zijn die ook zo mooi in't echt als op de foto's?

groetjes



Jill
23-5-2009
 Meld misbruik23-9-2008 13:16:57

@ Nicky,

Er waren ook nog jurken van St Patrick, maar dan vooral (op enkele uitzonderingen na) de heel zware jurken bijna volledig met kant.
Ze zijn inderdaad heel mooi, maar je moet natuurlijk wel voor de stijl zijn.

groetjes
Jill



Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik25-9-2008 13:52:54

Ik heb mijn jurk daar ook gevonden (niet met korting jammer genoeg) maar ik kan deze winkel aan iedereen aanraden !!! De meisjes zijn daar enorm lief en zeer professioneel ! In België zijn ze zeker zo vriendelijk niet, helaas, zelfs niet wanneer je gewoon telefonische info wil ...



Kristien

 Meld misbruik26-9-2008 16:46:32

Hallo hallo,
ik heb gister m'n jurk gekocht...ik had Romi als verkoopster, en ze was idd erg vriendelijk. Ik heb gelukkig er wel nog eentje van Linea Raffaeli gevonden aan de helft van de prijs! De hele dag droom ik al een beetje weg naar m'n jurk en onze trouwdag...
Groetjes,
Kristien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info