Terug naar overzicht
dag ann,ik ben even in het archief gedoken en blijkbaar is de vraag nog al eens gesteld. Ik vond onder andere deze post terug http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1427... waarbij een bruidje reageert die sound delight als DJ op hun trouw hadden. De reactie kwam bij mij zeer gematigd over, ik heb zowel negatieve als positieve punten gelezen. Maar daarna las ik ook de reactie van Michiel (blijkbaar de DJ van sound delight) en ik begreep niet zo goed van waar zijn frustratie kwam. Iemand die zulke dingen schrijft om zich te proberen verdedigen, lijkt mij toch eerder te mijden.groetjes en succes met je zoektocht,katrien16/05/20009
wij hebben michiel op ons huwelijk geboekt, wij hebben hem al aan het werk gezien en véél van gehoord van vrienden. Michiel van sounddelight is zeker een aanrader! hij krijgt de saaiste bende in vuur en vlam, telkens de dansvloer vol vanaf de eerste minuut! Ambiancemaker tot en met, zonder al te veel bal populaire chansons.ik zie één iemand die hem afbreekt bij de link van katrien, anders alle andere reacties positief, die ik terugvind. misschien had michiel wel gelijk in zijn reactie...Wij staan 100 % achter onze dj en onze keuze want we weten dat hij heel wat kwaliteiten in huis heeft.kus
wij hebben sounddelight laatst gehad op ons trouwfeest, alles was dik in orde, goede sfeer van begin tot fin, dansvloer plein vol, goede begeleiding van het feest, begeleiding vooraf, super gevarieerd moderne muziek.een van de betere dj's die wij al gehoord en bezig gezien hebben!