TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
6-12-2008
|
18-9-2008 19:15:11
wij hebben ook gekozen voor deze DJ voor ons huwelijk in december! bij de bespreking was hij heel vriendelijk en staat ook open voor alle voorstellen en vragen die van ons kwamen. we hebben enkele playlists gezien van ander huwelijksfeesten waarop hij gedraaid had en er zat wat vanaales tussen. nu denk ik wel dat hij zich grotendeels aanpast aan de klant hoor, met natuurlijk behoud van zijn eigen stijl.
wij zijn al tevreden tot nu toe, de echte test komt natuurlijk pas op ons huwelijk ;-)
|
|
Sofie
3-5-2008
|
18-9-2008 21:24:48
hey,
wij zijn getrouwd in mei en hadden hem als dj. Wij waren heel tevreden en houden ook vooral van rock. Maar omdat er op onze trouwfeest mensen van alle leeftijden waren, was er vanalles een beetje. Mijn oma heeft dus ook kunnen dansen. Je kan hem best een contacteren, hij is heel vriendelijk hoor.
Ik denk wel als je enkel rock wil, dat het mss niet zijn stijl is, maar ik weet het niet. Hij zal je zeker eerlijk antwoorden als je hem contacteerd
groetjes Sofie
|
|
Stefanie
20-9-2008
|
19-9-2008 13:28:38
Hij draait morgenavond op onze trouw. Hij is heel flexibel en aangenaam. Ik denk wel dat hij zich aanpast aan jullie wensen hoor. Wij kiezen voor een mengeling van Donna/klj fuif en jaren 70/80 en 90. Beetje vanalles voor iedereen. Neem gerust eens contact met hem op!
|
|
Astrid
|
19-9-2008 19:07:40

|
|
Inge
|
20-9-2008 12:26:53

|
|
celine
7-9-2008
|
24-9-2008 22:57:04
Hoi,
Wij zijn vorige maand getrouwd met partysound als DJ. Als je houdt van jaren 80-90 muziek kan ik hem zeker aanraden. Langs de andere kant: ook wij hebben die lijstjes gezien van vorige trouws en hebben zelf ook een hele lijst gemaakt (waar we redelijk wat tijd in gestopt hebben) en uiteindelijk zijn er slechts zeer weinig liedjes van gespeeld. Ik heb de indruk dat hedendaagse nummers minder zijn genre zijn... Maar er stond wel altijd volk te dansen!
Hij deelt ook briefjes uit aan tafel waar de gasten hun favoriete nummers op kunnen schrijven.
Celine
|
|
Anja
11-11-2011
|
25-9-2008 9:27:45

|
|
dirk
|
30-11-2008 14:49:04
heeft er iemand een gsm nummer van dj party sound gr carla
|
|
Gwen
25-4-2009
|
3-12-2008 10:23:15
@Carla,
dag Carla, als je wil, mail ik je zijn gegevens door? geef gerust je emailadres! vind het wat raar om het via het forum door te geven...
Groetjes, Gwen
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|