Terug naar overzicht
Hey, ik heb mijn kleed net besteld van Ian Stuart en we trouwen 20 mei 2009, het is wel een iets wat exclusiever merk dus was ik al eens gaan kijken voor mijn Ian Stuart en mijn eerste pas is voorzien einde maart, ze zeggen dat de maximum termijn 6 maanden levertijd is omwille van het merk...Ik denk zo ongeveer rond nieuwjaar dat je mag uitkijken voor je merkje...Het zijn echt prachtige jurken van Ian Stuart!!!LiefsTiffany20 mei 2009
Je hebt zeker nog tijd genoeg om te gaan kijken hoor, maar indien je het echt wil moet je je gerust niet inhouden. Ik ga pas begin november een kleedje kiezen en wij trouwen op 30 mei 2009. Ik wachtte graag op de nieuwe collectie die uitkomt in oktober, vandaar.
Hallo An, Ik trouw op 01/05/09 en heb eind oktober afspraak voor kleed te kiezen. In de winkel vertelden ze me ook dat een levertijd van 6 maand wel beetje overdreven is... Eind oktober is nieuwe collectie volledig binnen en is geen probleem dan naar levertijd toe wisten ze me te vertellen
Hallo An,Ik ben net getrouwd op 16/08/2008 en had mijn kleedje al besteld van november 2006.Ben toen eens gaan prospecteren en wist toen dit is het kleed dat ik wil.Dus ga passen en koop als het klikt tussen je buikgevoel en je kleed.groetjesan