TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anne
11-11-2011
|
1-9-2008 16:06:19

|
|
Jan
|
1-9-2008 16:21:39
Veronik, ik kan je beslist Dierk van Happy Music aanraden! Heel vlot, volop sfeer, draait voor iedereen ... ambiance tot in de morgen! Beslist het waard om eens contact op te nemen met Dierk! Veel suc6!
|
|
Inge
14-7-2009
|
1-9-2008 16:27:23
Hallo,
wij hebben ook happy music en ik hoop dat dat inderdaad een goede keuze is. We trouwen pas op 1/8/2009 dus ik kan je nog geen verslag brengen. 'k Ging er oorspronkelijk ook van uit dat ze super goed waren maar heb hier vorige week een heel negatief bericht gelezen en je weet inderdaad niet wie deze berichten hier neer zet. Dus een echte tip kan ik je niet geven...
Groetjes, Inge
|
|
Katrien
4-4-2009
|
1-9-2008 16:51:57
Hey Veronik,
Wij hebben voor happy music gekozen op aanraden van de zaaluitbater. Misschien moet je bij jouw zaal eens horen wie er al gedraaid heeft en wat ze er zelf van vonden.
Groetjes
|
|
Cedric
|
1-9-2008 16:58:02
Beste
Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen. Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.
Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website. www.partylighting.be
Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
Sandra
|
1-9-2008 17:41:10

|
|
Astrid
|
1-9-2008 21:01:18

|
|
Stefanie
20-9-2008
|
1-9-2008 21:16:03
Partysound gekozen! Sympathieke persoon, doet dat eigenlijk als hobby tussen zijn werk door. We kozen hem ook wegens de positieve commentaren hier op het forum en zijn interessante prijs. 20/9 is het zo ver, dus dan kunnen we pas echt zeggen hoe het was!
Stefanie 20-09-2008
|
|
Sofia
19-7-2008
|
2-9-2008 9:19:51
Hoi Veronik,Ik kan je verzekeren dat Studio Happy Music een fantastische DJ is, en zeker den Dierk die wij gehad hebben. Geen enkel negatief punt te bemerken!!! Je mag me gerust op mijn email mailen als je nog vragen hebt: geudenssofia@yahoo.com Iedereen op ons feest was onder de indruk, dus mocht ik jou zijn, ik zou zeker niet twijfelen. Groetjes,Sofia
|
|
Inge
14-7-2009
|
2-9-2008 16:39:12
hey,
'k heb ondertussen gevraagd bij Happy Music of Dierk zelf kan komen draaien en ze gaan ons volgende week een contract opsturen waarin dat staat. Ben dus opgelucht, alles zal nu wel ok zijn want over Dierk heb ik alleen nog maar positieve berichten gelezen...
groetjes, Inge
|
|
Kim
20-12-2008
|
3-9-2008 17:30:27
Wij hebben op mijn 21ste verjaardag een fuif georganiseerd met partysound.Dat was althans een tof feest (nu 23 jaar)zodat we hem nu ook vastlegden voor ons feest van volgende zomer. Echt nen dj die zoals Stefanie zegt,het als hobby bekijkt.Je weet welke prijs en hij geeft geen extra kosten.Bovendien staat ook alles duidelijk op papier. Ik zou zeggen:nie twijffelen. Groetjes, Kim
|
|
debby
31-5-2008
|
3-9-2008 21:04:56
Hey! Wij zijn nu 3 maanden getrouwd, en hadden een super-dj! Ik zou zeggen stop met zoeken en twijfelen, en ga in zee met Studio Happy Music! Onze man van dienst was Bram, en kunnen enkel goeds over hem vertellen. Iedereen was enthousiast en de sfeer zat er echt goed in! Groetjes en geniet van jullie dag! Wesley, Debby & Norah
|
|
dierk
|
3-9-2008 22:26:56
Sabine en Wim schreef het volgende bericht:
Vorig jaar op het huwelijk van broer was Dierk de DJ. Het was een fantastisch feest. Sabine en ik wisten dan ook meteen wie onze DJ zou zijn. Jammergenoeg kon Dierk niet zelf aanwezig zijn en was het zijn collega Bram. Wederom was het een fantastisch feest. Mensen die nog op zoek zijn naar een DJ moeten zeker Studio Happy Music contacteren. Ondertussen heeft Bram ook het huwelijksfeest van een nichtje verzorgd. Onze familie is dus super tevreden met de diensten van Studio Happy Music wim.vdvelde@telenet.be <wim.vdvelde@telenet.be>
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|