Terug naar overzicht
wij hadden Filip Vandevyver van Wielsbeke en waren er heel tevreden over. Heel leuke sfeer.www.ceremoniefilipvandevyver.be groetjes Anneleen
Hallo,wij hadden Steven Chys als ceremoniemeester vorig jaar. Wij waren echt supertevreden over hem. Mijn nicht heeft hem dan ook meteen vastgelegd. Zei is getrouwd op 8-8-8 en ook daar was iedereen vol lof over hem. Hij doet zijn werk tot in de puntjes verzorgd maar kan ook lachen en is heel sympathiek. Ik geloof dat je via hem ook vervoer kan hebben. Zeker een aanrader. Hij heeft een website www.ceremoniechys.be geloof ik.Groetjes,Isabel
Wij kozen voor Armand vanf Iseghem van Ardooie. Hij is heel professioneel, vriendelijk en niet duur en we kennen hem, dus keuze was snel gemaakt
Wij hebben morgen afspraak met ceremonie Roger. Daar kan je allerhande ceremoniewagens vinden maar ook verschillende ceremoniemeesters. Mijn zus heeft er ook mee samen gewerkt en zij waren zeer tevreden.www.ceremonieroger.be
Hallo, wij hadden Eddy De Keyzer als ceremoniemeester. (Hij is van Avelgem). Een zeer goeie ceremoniemeester, we waren echt relaxed op onze dag en hadden het volle vertrouwen in hem.Hij werkt op zelfstandige basis maar ook bij Taxi De Meyer in Oudenaarde. Dit is een ceremoniewagenbedrijf.Veel succes!Lieselot44 dagen getrouwd
Wij trouwen volgend jaar. Hebben gekozen voor pieter cloet van ceremonies pieter (www.ceremoniespieter.be ) . Hij is nog jong en ziet er helemaal niet uit als een cliché ceremoniemeester. Hebben ondertussen al veel positiefs over hem gehoord. We hebben met hem al een eerste afspraak gehad. Hij helpt ons niet alleen de dag zelf, maar geeft ons ook advies voor het organiseren van onze dag.
Hey MarijkeWij trouwen volgend jaar in Ieper en wij hebben gekozen voor Danny David in Torhout.Zeker aan te raden! Heel professioneel onthaal en veel goeie tips gekregen.Succes!