Terug naar overzicht
Probeer eerst voor jezelf na te gaan waarom je de DJ niet geweldig vond: misschien heeft hij voor jullie een verkeerd genre gespeeld, maar was dit het genre dat de mensen die het feest organiseerden, graag horen? In dat geval zou ik me niet te veel zorgen maken...En anders zou je best met je verloofde een lijstje maken van liedjes die jullie graag willen horen op het feest. Dan zou ik deze voorleggen aan de DJ zodat hij een idee heeft van de muziek die jullie graag horen. Indien jullie onvoldoende inspiratie hebben, kunnen jullie de DJ vragen om jullie een lijst door te geven van nummers die hij geregeld speelt, zodat jullie daar nog meer liedjes uit kunnen kiezen.
---
Hey Thierry,Wij mogen alleen hun dj gebruiken maar als je een lijstt geeft dan speelt hij dit echt wel......Alleen hoe begin je hier aan....?Marjan
Hoi MarjanEen andere manier op muziek te vinden kan het volgende zijn:maak samen met je toekomstige een lijst van de muziek die jullie zeker op jullie feest willen horen. Maak hiervoor genruik van het internet (heb ik gedaan om muziek op ipod te zetten). Tik gewoon in Google en jaartal, een muziekgenre, artiest enz. in en je zal al direct een keuze kunnen maken. Veel succes en veel plezier met de verdere voorbereidingen.GroetjesVéronique