Terug naar overzicht
Hallo Isabelle,Ik vind dat ook heel moeilijk.Ik heb zo eens geteld hoeveel mensen met kindjes ik ken en waarvan ik weet dat ze naar onze mis komen. Meestal zeggen de mensen dat toch tegen jou als ze gaan komen naar de mis.En het aantal dat ik heb daar doe ik dan nog een stuk of 6 bij.Moeilijk hee.Groetjes,Sofie
Ik ga van die plooipotloden geven aan de kindjes met daaraan een zakje bruidssuiker!In 1 doos zitten er 24! Als ik 2 dozen neem dan heb ik er al veel te veel! Dus 24! en als er meer kindjes zijn dan krijgen de overig jammer genoeg enkel een zakje bruidssuiker (maar er zullen er meer in zitten)Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel kindjes je kent, bij de buren, ...
Hey,Wij hebben voor 24kindjes snoepjes met een knuffeltje aan en ze krijgen ook een ballonnetje!Inneke
Hey,ik heb de gastenlijst genomen en dan geteld hoeveel kindjes dat waren. Dat waren er 54 bij ons, en dan heb ik voor alle zekerheid maar 60 snoepzakjes met bellenblaas gemaakt.Alles hangt er vanaf hoeveel kindjes je in de familie- en vriendenkring hebt!Veel succes!Sofie16-08-08
Ik ben kleuterleidster en had op voorhand gevraagd hoeveel kindjes er zouden komen. Daarbij had ik er nog 20 extra voorzien en moet zeggen dat ik er net genoeg had. ik had er nog een paar over maar ouders en zo hadden graag ook een gehad. Ik had onze bellenblazers gepersonaliseerd en was er nogal ver in gegaan met de tekst en afbeeldingen en zo :) om op je vraag te antwoorden, ik wist dat er 18 kindjes zouden komen + kindjes van nichtjes en neven, broers... en had er 60 nog zo'n kleine 5 over denk ikgroetjes