Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel cadeautjes voor de kinderen

7-8-2008 15:23:13
Hallo,

ik vroeg me af hoeveel cadeautjes voor de kinderen ik moet voorzien om uit te delen bij het verlaten van de kerk? Hoeveel hebben/hadden jullie er voorzien?

Groetjes

Isabelle

Isabelle
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 521

Sofie

Meld misbruik7-8-2008 16:25:40

Hallo Isabelle,

Ik vind dat ook heel moeilijk.
Ik heb zo eens geteld hoeveel mensen met kindjes ik ken en waarvan ik weet dat ze naar onze mis komen. Meestal zeggen de mensen dat toch tegen jou als ze gaan komen naar de mis.
En het aantal dat ik heb daar doe ik dan nog een stuk of 6 bij.

Moeilijk hee.

Groetjes,

Sofie

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 16:58:51

Ik ga van die plooipotloden geven aan de kindjes met daaraan een zakje bruidssuiker!

In 1 doos zitten er 24! Als ik 2 dozen neem dan heb ik er al veel te veel! Dus 24! en als er meer kindjes zijn dan krijgen de overig jammer genoeg enkel een zakje bruidssuiker (maar er zullen er meer in zitten)

Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel kindjes je kent, bij de buren, ...

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 20:33:05

Hey,

Wij hebben voor 24kindjes snoepjes met een knuffeltje aan en ze krijgen ook een ballonnetje!

Inneke

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 9:57:19

Hey,

ik heb de gastenlijst genomen en dan geteld hoeveel kindjes dat waren. Dat waren er 54 bij ons, en dan heb ik voor alle zekerheid maar 60 snoepzakjes met bellenblaas gemaakt.
Alles hangt er vanaf hoeveel kindjes je in de familie- en vriendenkring hebt!

Veel succes!

Sofie
16-08-08

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik8-8-2008 10:55:30

Ik ben kleuterleidster en had op voorhand gevraagd hoeveel kindjes er zouden komen. Daarbij had ik er nog 20 extra voorzien en moet zeggen dat ik er net genoeg had. ik had er nog een paar over maar ouders en zo hadden graag ook een gehad. Ik had onze bellenblazers gepersonaliseerd en was er nogal ver in gegaan met de tekst en afbeeldingen en zo :)

om op je vraag te antwoorden, ik wist dat er 18 kindjes zouden komen + kindjes van nichtjes en neven, broers... en had er 60 nog zo'n kleine 5 over denk ik

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info