Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepjes kindjes

  25-7-2008 9:37:56
Hallo toekomstige bruidjes, ik heb een vraagje. Worden er altijd snoepjes gegeven aan de kindjes na de misviering?
Bij ons zullen er max 5 kindjes aanwezig zijn en die gaan dan direct mee naar de receptie dus ik vroeg me af of ik dan wel snoepjes moet voorzien. Groetjes,

peggy
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1315


Mieke
30-8-2008
 Meld misbruik25-7-2008 11:11:52

Hier is dat inderdaad wel de gewoonte dat je een kindertractatie voorziet voor de kindjes. Heel dikwijls gebeurt het ook dat er kindjes zijn van vrienden of kennissen die komen kijken als je de kerk komt uitgewandelt.
of jij dat wel of niet wil doen moet je voor jezelf uitmaken. Het hoeft ook altijd geen snoep te zijn, het kunnen ook belleblaasjes zijn of badeendjes of...



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik25-7-2008 11:13:59

bij ons is dat zeker geen gewoonte. hier worden er eigenlijk enkel snoepjes gegevens aan de kindjes als de bruid (egom) leerkracht is en al die kindjes komen kijken of als ze in een jeugdbeweging zitten ofzo. anders heb ik dat nog nooit gezien...



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik25-7-2008 18:11:28

Ik ben leerkracht en gaf een bellenblaas maar ook omdat dat zo mooi is en rijst niet mocht!!! We gaven ze ook een heliumballon en er waren fruitsapjes in brikverpakking, er stond een mandje met kleine doosjes smarties.

Zo kwamen ze enkel bij mij om de ballon te ontvangen! Ik had t al druk genoeg!!




Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-7-2008 3:16:02

Hey Peggy,

Iedere genodigde kreeg een bellenblazer met onze foto en bedankingstekst erop. Voor de kindjes hadden wij een mini snoepboeket.
Je kunt moeilijk deze guitige snoetjes weerstaan als ze ons na de viering een bloemetje overhandigen. Ergens verwachten ze zelfs een snoepje vond ik (misschien opgestoken door de ouders?)
x



Kelly

 Meld misbruik26-7-2008 21:37:07

Ik ga toch voor de kindjes ook iets voorzien, want uiteindelijk krijgen de volwassenen na onze trouw toch ook een bedankkaartje met onze foto (en daar hebben kindjes niets aan hé)
Ik ga een zakje met letterkoekjes voorzien (dat plakt tenminste niet bij warm weer).



Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik31-7-2008 9:42:55

hoi,

wat bij ons in de buurt heel vaak gebeurd, is dat er na de viering een ijskarretje aangereden komt (zo'n mooi ouderwetse ijskarfiets ofzo) en dan krijgen de kindjes die een geschenkje afgeven aan de kerk allemaal een hoorntje van de bruid. Dat kunnen ze dan laten vullen aan het karretje. Heel leuk bij mooi weer zoals de laatste dagen!!

Verder hebben onze kids al bellenblaas-potjes gekregen, zakje snoephartjes, potloodjes ... ER is zoveel mogelijk, hé.

Misschien kan je voor de kids die nog een maaltijd moeten overleven iets geven waarmee ze zich kunnen bezighouden ondertussen? Een leuk stickerboek, kleurboek, spelletjesboek, gezelschapspel, lego, playmobil ...

Succes !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info