TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cedric
|
22-7-2008 7:10:01
Beste
Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen. Dus ook discobar. Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.
Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website. www.partylighting.be
Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
lies
5-7-2008
|
31-7-2008 19:23:53
yep, hij draaide op onze trouw en zit geloof ik ook regelmatig op deze site. desalniettemin mijn reactie: onze gesprekken waren zeer positief, het leek alsof we op dezelfde golflengte zaten. Op de dag zelf echter, kwam hij anderhalf uur later toe dan afgesproken was, wat natuurlijk voor de nodig stress bij ons zorgde; we konden o.a. de projectie van onze openingdsdans niet tijdig testen en het liedje voor het binnenkomen van de zaal bespreken. Toen het tijd was voor de projectie, liep er weer vanalles mis, waardoor de openingsdans 3kwartier later startte dan gepland. Positief was wel dat hij extra boxen meegebracht had, want met de boxen in de feestzaal kon de muziek niet luid genoeg, wat de ambiance niet ten goede had gekomen. Er was dan ook heel wat ambiance, het feest heeft tot 5u geduurd, waarna we zelf besloten dat het genoeg was. Hij draait wel voornamelijk voor een jonger publiek (dat waren dan ook de enige die overbleven)en hoewel ik een hele lijst met liedjes had bezorgd, heeft hij volgens mij toch wat meer zijn eigen gedacht gedaan. Onze vrienden vonden het wel een 'beestig' feestje. t is maar hoe je t bekijkt.
groetjes,
|
|
Sharon
14-2-2009
|
1-8-2008 20:00:05
dag lies
Was het ook dj michiel? Want ik heb nog altijd geen contract gehad en die ging hij normaal enkele weken geleden opmaken, ik heb 2 weken geleden nog eens een mail gestuurd en toen antwoorde dat hij vorige week dus dat contract ging opsturen, we zijn ondertussen weer al een week verder en nog altijd niks. Ik denk dat we beter kijken voor een andere dj. Was het ook in de visscherie, het feest.
groetjes sharon
bedankt alvast om me te verwittigen
|
|
lies
5-7-2008
|
1-8-2008 22:42:03
dag sharon, ons feest was niet in de visscherie. Ik denk trouwens dat discobar sounddelight enkel uit dj michiel bestaat. Bij ons gesprek had hij een 'typecontract' mee, maar dat was in feite een contract van een ander feest waarop hij manueel de gegevens aangepast heeft. Daarna zouden we nog een 'proper' contract ontvangen, maar hebben dat niet meer gekregen (ook niet meer om gevraagd eigenlijk). Ik ga nu ook niet overdrijven in mijn reactie, het feest was wel geslaagd en ik kan je natuurlijk niet garanderen dat je met een andere dj geen problemen hebt...
Wij hebben misschien de fout gemaakt om direct bij hem toe te zeggen zonder een andere dj te spreken (omdat ik absoluut geen idee waar ik iemand moest vinden en ons eerste gesprek toch positief was..)
veel succes!
groetjes,
|
|
Michiel
|
7-8-2008 22:02:49
beste,
Wat kadering bij huwelijk Lies.
De afspraak op het contract was dat ik om 17.30 ging aanwezig zijn(wat al abnormaal vroeg is, normaal is dit bij de meesten 19u00, bij de besprekingen moest ik er normaal zijn om 22u00 en ging er een volledige installatie staan in de zaal. dit was niet het geval. Mijn prijs was hier dan ook naar aangepast(lees véél lager...), ook was er niet bijverteld dat ik de installatie manueel langs een grote draaitrap naar boven moest dragen en ik zeker 800 m moest afleggen met mijn materiaal om alles ter plekke te krijgen. duurt al wat langer en ik was thuis om 14u vertrokken, van kortrijk naar sint laureins, ik heb er trouwens nog 2 uur werk gehad om af te breken. ik had wegomleggingen, file door ongeval... daardoor bijna 2u30 onderweg geweest, (bewijs zie gps die route + duur opgenomen heeft. mensen die het contract willen zien kan ik gerust tonen.) ik was er rond 16u30 terwijl het feest boven in de zaal pas om 20.30 begon, ruim tijd genoeg om op te zetten. Ik moest normaal geen boxen meebrengen, daar die in de zaal hingen en ik geen mocht bijhebben. Dus moest ik toch een volledige installatie plaatsen en ik was voorzien dat dit niet luid genoeg ging gaan...
Het liedje voor binnenkomst werd vooraf besproken, doe ik trouwens altijd, hawai five o van the ventures. een week voor het huwelijk heb ik nog eens naar gent gereden en hebben we alles nog even overlopen en via mail, ( een 7 tal keer denk ik...)
Wat de projectie betreft, hoefde ik zelf niet voor te kijken, het was een vriend van lies en koen die voor alles ging zorgen. alles werd vooraf getest, tot 2 x toe, dat tijdens hun ceremonie in de crypte doorging, blijkbaar ging er iets mis, nadat een van de genodigden het stopcontact van de beamer had uitgetrokken, om zijn batterijen van de camera op te laden. Het feest is 3 kwartier later gestart omdat vrienden van hun nog een spel wouden doen, en ze hiervoor projectie nodig hadden, maar door technische problemen werkte het niet, dat was trouwens totaal mijn schuld niet. Ik moest enkel zorgen voor de klank, en die werkte van computer naar discobar. Ik heb zelfs tijdens die technische problemen beginnen draaien zodat de mensen al wat in de sfeer kwamen. Heb ook voorgesteld om het spel achterwege te laten en onmiddellijk de opening in te zetten, maar helaas... dus kan ze het zeker niet op mij steken. Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, wet van Murphy zeker...
Qua muziek heb ik zeker de helft van de plaatjes opgelegd die op het lijstje stonden, de dansvloer stond de hele avond bomvol, ik heb hiervan foto's... om 05.00 uur waren er zeker nog 30 gasten aanwezig en heb zelfs nog extra gedraaid tot 05.20. Heb véél jaren 70' - 80' gespeeld maar hierop kwam beduidend minder reactie dan op de wat jongere muziek. waarschijnlijk omdat 3/4 jongeren waren. Ik heb tot een uur of 2 zeker voor de ouderen gedraaid, swing, tango, wals, slow, maar dan zag je dat de jongeren zich verveelden, en wat heb je zelf liever, doordoen met 1/4 ouderen of doordoen met 3/4 jongeren dat het feest doorgaat tot een gat in de nacht. ging kunnen doorgaan tot 07.00 uur... en misschien nog later.
Ik heb ze in de namiddag zelfs nog geholpen met een kabel om de ipod op de installatie in de crypte aan te sluiten, ze hadden blijkbaar geen kabel mee die lang genoeg was. Dus ondersteuning was er zeker... en stress was onnodig, ik heb ze 2 x aan de telefoon gehad rond een uur of 15.00 in de namiddag en gezegd dat ik in file stond en wegomlegging had... maar blijkbaar moest ik vleugeltjes gehad hebben op mijn auto... (dit wetende dat de gasten pas om 20.30 - 21.00 uur in de bovenzaal toekwamen) dus nog ruim 4 uur om alles in orde te doen... :-)
Qua muziek had ik enkel reactie op de nieuwere hits, dansvloer vol, toen ik jaren 70'80' draaide dansvloer halfvol, wat heb je zelf liever?
ik speel volgens het publiek in evenwicht met de wensen van de klant. Op al mijn feesten is er telkens een mega ambiance, ik kan honderden referenties doorgeven van beruchte en beroemde feestzalen en van koppels.
Ook stonden er op het lijstje heel wat ondansbare nummers op.
Het was een goed feest, enkel jammer dat niet alles erbij wordt verteld bij deze...
het modelcontract dat ik bijhad was enkel ter illustratie, ik had dat toevallig liggen in de wagen, ik had voorgesteld om een nieuw op te sturen, maar dit hoefde niet, daar ze er al een hadden...
Sharon, uw contract heb ik een twee tal weken met de post verstuurd, waarschijnlijk is er iets misgelopen... Ik dacht dat je het me nog niet teruggestuurd had, ik bel je deze week alvast nog op! laat niet van nog eens af te spreken indien je onzeker mocht zijn over je keuze.
groetjes michiel
|
|
Michiel
|
7-8-2008 22:22:13
Het was dus niet dat ik te laat was op het avondfeest hé, dit begon pas om 20:30 - 21:30 vanaf dan was ik geacht muziek te draaien, maar hadden afgesproken dat ik om 15u 15u30 daar ging zijn om de installatie te plaatsen en te testen of de klank op mijn discobar ging van de computer. Vooraf was zelfs afgesproken van 22u en ze zeiden tegen rond een uur of 3 zal het wel gedaan zijn, het zijn niet echt dansers, wel het tegendeel was er 5 uur en dansvloer tsjokvol! (ik vind het dan jammer lies dat dit overkomt alsof ik te laat was om jullie aan tafel te roepen enzo, en files en wegomleggingen kan je nu eenmaal niet voorzien.
|
|
delphine
20-9-2008
|
1-9-2008 20:45:10
Beste Sharon,
zie post op 01-09-2008.
xxx Delphine "ter eeste Roeselare 20-07-2009"
|
|
delphine
20-9-2008
|
1-9-2008 20:48:51
oeps data gemist wij trouwen op 13-06-2009. hopelijk ziet mijn ventje dit niet :)
delphine
|
|
delphine
20-9-2008
|
1-9-2008 20:51:07
en mijn post op 18-08-08 daar zag ik ook nog een topic
|
|
ellen
1-1-2009
|
28-10-2008 21:19:21
wij hebben sounddelight laatst gehad op ons huwelijksfeest, alles dik in orde, heel goede sfeermaker, goede begeleiding, zeker correct, dansvloer vol vanint begin. Voelt goed de zaal aan, hedendaagse moderne aanpak.
een van de betere djs die we al gezien en gehoord hebben
kusje
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|