Terug naar overzicht
Wij lezen ook een dankwoord voor onze ouders voor op het einde van de mis.groetjes, eva
Wij lezen samen de bezinningstekst voor en doen aansluitend een dankwoordje.Groetjes, Britt
Wij lezen het welkomwsoordje in de kerk voor.Dan volgt de pastoor met zijn welkomwoord en dan begint de rest van de mis.Groetjes
Hallo!Wij hebben ervoor gekozen niks zelf voor te lezen. Behalve dan onze beloften en ons tekstje bij de ringen.Ik ben blij dat we het zo gedaan hebben. Ik was al nerveus (en emotioneel) genoeg om enkel die beloften voor te lezen.Mijn zus heeft de verwelkoming gedaan, en daar ben ik heel blij om. Het was echt een supermooi moment om je eigen zus je daar te zien verwelkomen!Maar natuurlijk... ik heb ook al missen meegemaakt waar het koppel zelf een verwelkoming of iets anders voorleest, en dat is natuurlijk ook heel mooi he!Het hangt er een beetje vanaf of je het zelf ziet zitten denk ik...Veel succes!Lieselot15 dagen getrouwd
ik verwelkom de mensen en lees dan fragmentjes voor uit een prentenboek (ik ben nl kleuterleidster)Katleen
Hoi Kim,Wij lezen zelf onze verwelkoming, onze beloften en een bedanktekstje voor de ouders.Groetjes,Ann
Bij ons zal het mijn verloofde zijn die het welkomswoord houdt. Ik durf zelf niet, ben te bang voor de traantjes. zelfs gisteren bij de teksten voorlezen aan elkaar (terwijl we ons boekje aan het samensteken waren), vloeiden er al traantjes. Ik ben een echte emo-trut ;-)Inge