Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Au Louvre/ Claire De Femme

  18-7-2008 2:10:37
Hoi bruidjes allemaal

Heeft er iemand ervaring met het kopen/passen van bruidsjurken bij "Au Louvre" en/of Claire de femme. Zijn ze er vriendelijk? en krijg je veel tijd om te passen? Is het de moeite? Ik ben echt heel benieuwd! Heb toch wel wat mooie jurken op hun website zien staan aan redelijke prijzen!

Alvast bedankt!
Annemie
(winterbruid 2009)

Annemie

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1301


Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 8:35:20

Ik heb mijn jurk besteld bij Claire de femme. Als ik je een raad kan geven, vraag of Atina je kan helpen bij de eerste pasbeurt. Supervriendelijk, heel eerlijk, en ze weet echt wel wat ze verkoopt. De vrouw van den baas daarentegen kan nogal gehaast zijn, kortaf, en haar eigen mening opdringen... Ik ben er tot nu toe heel tevreden over en ook mijn mama en beste vriendin hebben hun suitekledij daar besteld. Op 26/07 gaan we alledrie voor onze derde en misschien laatste pasbeurt.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



Katrien
8-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 9:07:41

Hey Annemie,

Ik ben gisteren mijn trouwjurk gaan ophalen bij Au Louvre. Als je frans niet zo goed is raad ik je wel aan om niet op woensdag te gaan. Voor de rest ben ik super tevreden, ook voor een maatje meer hebben ze veel keuze. Mijn kleed is uiteindelijk ook iets geworden, totaal anders dan ik in gedachten had, maar door de goede raad van de verkoopsters zal ik hopelijk schitteren op onze trouwdag!

Groetties,
Katrien

trouw.wittevrouw.com
08-08-08



Annemie

 Meld misbruik18-7-2008 13:54:19

Hoi Wendy en Katrien

Bedankt voor jullie snelle reacties!! Voor jullie is het echt wel aan het afkorten, he! Alvast proficiat!
Nog een vraagje. Hoeveel tijd krijg je voor zo'n pasbeurt? Ik dacht op de site van Claire de Femme te hebben gelezen dat dat maar een uurtje is ...Of heb ik dat verkeerd begrepen? Op een uurtje denk ik niet dat ik een kleed kan kiezen he, ofwel? Of krijg je echt veel tijd?

Alvast bedankt!
X



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 15:42:42

Bij Claire de femme heb ik een afspraak moeten maken, en eens daar toegekomen mocht ik 5 jurken kiezen uit de catalogus. Dat werden er uiteindelijk 7 :-) Toen ze ze uit de rekken ging halen zag ik ineens een kleed waarvan ik dacht eih neen da ni. Dus is ze zelf een ander kleed gaan halen, en uiteindelijk is het die geworden :-) Ze heeft die absoluut niet opgedrongen, maar zowel mama, mijn vriendin en mijn getuige vonden dat gewoon de mooiste. Vandaar dat ik zei dat Atina echt wel haar wereld kent. Ik herinner mij niet meer hoe lang precies ik daar heb gestaan, maar toch wel een tijdje. Alle jurken werden één voor één gepast, en als laatste heb ik haar keuze nog eens aangedaan op aanraden van mijn jury en dan echt beslist. Had niet het gevoel dat alles snel snel moest gaan.
Ter info: de mijne is Sacre uit de lijn Eglantine

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



Katrien
8-8-2008
 Meld misbruik19-7-2008 13:54:24

Hey Annemie,

Ook bij Au Louvre maak je best een afspraak en knip of print je best je eigen keuzes voor een trouwjurk eens af, maar ikzelf ben met iets totaal anders naar huis gegaan dan ik dacht.

Groetjes,
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info