Terug naar overzicht
Als je het boekje in word hebt gemaakt moet je bij afdrukken op sorteren zetten en dan lukt het wel
Hey Sharon, je kan het ook in Publisher maken, dat gaat super gemakkelijk! groetjes Nele
Ik heb hier ook maanden aan gezweet en toen ik het eindelijk goed had en naar het copiecenter bracht, zeiden ze dat ze dat gratis doen als je gewoon een disketje meebrengt!
en hoe doe je dat sorteren?
IK heb het gisteren gemaakt en twas in a5 formaat en kheb mijn bladzijde in een nieuw document gekopieerd en deze volgorde (twaren 12 bladzijden en recto verso hé) 12-1 2-11 10-3 4-9 8-5 6-7 en dan klopt het. je moet wel zelf het blad draaien voor recto verso en je moet het zo leggen dat bijvoorbeeld bladzijde 1 er eerst in ligt en niet 12 want dan staat het op zijn kop.
merci voor de tips. Maar nu heb ik nog een probleem ik heb natuurlijk 13 bladzijden. :s. En ik kan het niet in nog een kleinere lettertype zetten. Ik heb juist naar een kopiecenter geweest en zij doen het ook gratis. Maar zij gaan dat ook niet in een boekje krijgen zeker? Als het oneven is. Hoe moet ik dat oplossen? god mizerie dat da is. Gisteren al de annonces gecontroleerd. Heb er wel een paar te kort. Is dan heel goed. Al dat regelen begint echt tegen te steken als het niet gaat. groetjes
Heyla, is eigelijk vrij simpel , PAginainstelling instellen op Katern. Als je daarna op beeld klikt en leesindeling aanklikt zie je het boekje verschijnen. Dan dubbelzijdig afdrukken en daar is je boekje ! Veel succes !! xxx
heykes,Als het je niet gelukt is mag je het doorsturen naar mij en ga ik het eens proberen. Ben grafische van opleiding en wil wel eens nakijken.wat ga je ermee doen drukken of printen?Je ziet maar.Liefsneleprutske_748@hotmail.com