Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dMijn pa is wel een heel goeie danser maar het moest rustig zijn omdat mijn schoonma er ook niet zo'n krak in is... Ik ben eens gaan kijken naar 'liedjes van toen' en ben uitgekomen bij 'Only Love' van Nana Mouskouri. Een héél mooie tekst die echt toepasselijk is... Only love can make a memory :-)Smaken verschillen natuurlijk maar mijn papa/schoonmama vonden het mooi gekozen.Lien, 130 dagen getrouwd :-)))
fiogf49gjkf0dhey ee héél mooi liedje van haertland kijk maar eens op you tube ik ga het alvast doen ben er echt weg van bij ons nog 22 daagjes
fiogf49gjkf0dHallo,ik danste met mijn papa op "because you loved me" van celine dion.groetjesSarah
fiogf49gjkf0dHey, Wij trouwen binnen 23 dagen, en hebben ook voor Heartland (I loved her first) gekozen voor de vader-dochterdans.Groetjes, Elke
hallo Amber,ik denk dat we het zo gaan doen eerst hebben we onze openningsdans dan neem je de ouders van de bruid, ik met mijn vader en hij met mijn moeder,op het openningslied van mijn ouders hun huwelijk, en dan nemen we zijn ouders op het openingslied van hun trouw. als je een extra vader dochter dans wilt is My Gril ook heel mooi wel een beetje vlotter.