Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes kerk

19-6-2008 11:23:24
Hoi, het is de gewoonte om aan de kerk cadeautjes te geven aan de kindjes die iets komen afgeven.

Ik zoek iets leuk en origineel (wou ijskar doen, maar dat komt te duur uit). Hebben jullie tips?

Het thema door heel het huwelijk: vlinder (we laten vlinders op ipv duiven) en kleuren ecru en turquoois.

Hoe hebben jullie aantallen bepaald?

vanessa
1-1-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 454

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik19-6-2008 12:05:27

Hey Vanessa,
Bij de Casa ofzo kan je van die grote vlinders kopen (zijn van ijzerwerk gevlochten en overtrokken met een doorschijnend stofje). Ze hebben ze in alle kleuren. Misschien kun je daar een klein zakje snoepjes aan vastmaken? Heel voordelig, en volledig in het thema.
Voor het aantal hangt het er vanaf. Wij kennen weinig mensen met kinderen, dus wij voorzien maar 20stuks.
Veel succes ermee!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 51 dagen

Kim
21-8-2010
 Meld misbruik29-7-2009 9:47:09

Hallo Vanessa,
Wij werken ook me het thema vlinders en zijn nog op zoek naar vlinders om los te laten. Waar hebben jullie die gevonden? Mijn email: kimjoliet@hotmail.com

groetjes
Kim

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik29-7-2009 20:37:51

HAllo, ik heb deze besteld in Frankrijk en naar hier laten komen.
Ik heb ze zelf 'opgekweekt'. Je ontvangt dus larven en die moet je zelf uitbroeden.

't is niet goedkoop... 500€ voor 50 stuks ongeveer.

Indien je interesse hebt, stuur ik je de contactgegevens door. Laat maar iets weten dan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...