Terug naar overzicht
Wij hadden JMC Productions op ons huwelijksfeest. Hij heeft zich gehouden aan wat er mocht gespeeld worden en wat niet. Verder hadden wij ook een klein lijstje gegeven met de nummers die we zeker wilden horden en daar heeft hij zich aan gehouden. De klassiekers (lac du... enz.) hebben we ook gehoord. Wat ik wel jammer vond was dat hij het nummer dat we gevraagd hadden voor het aansnijden van de huwelijkstaart niet in zijn bezit had en dus iets anders heeft gedraaid. (Waren we niet van verwittigd op voorhand).
hallo,wij hadden ook Jan van JMC productionsWe waren zeer tevreden,alles ging naar wens en de dansvloer was geen moment leeg.Er was muziek voor jong en oud(ook de traditioneele.)Bij een volgend feestje kiezen we zeker weer voor JanGroetjes Lore
Wij kiezen voor dicobar infinity www.infinity.be wij hadden in drie feestzalen geweest en telkens raden ze infinity aan. via vrienden hoorden we dat infinity mega is.dus hebben we er alle vertrouwen in.
Zelf ben ik vele jaren geleden eens getrouwd met dj van JMC Productions ! Heel goed, super ambiance! Ik ben zelf reeds vele jaren dj, kon indertijd toch zelf niet achter de knopjes staan he..(lol)Ik ken sinds enkele jaren Kris van Infinity heel goed. Hij is een top-dj, en ik werk er heel graag mee samen ! Hij is tevens een heel goede vriend van mij.Neem maar van mij aan dat hij bij de toppers behoort.Wat betreft de reactie van iemand "als hij zelf draait"... Dubbele boekingen gebeuren wel eens bij eender welke deejay. Aan de trouwers dan om dat vooraf duidelijk te vragen.Ook een beetje vertrouwen en op je strepen staan zijn zaken die ik jullie aanraad ! Kris is TOP en Kris is Infinity. Ik ben fier te mogen samenwerken met deze leeftijdgenoot. Beste groeten vanwege Deejay Bart (http://www.deejaybart.eu )