TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
betsy
6-6-2008
|
30-5-2008 10:01:08
hoi celine, wij huwen volgende week met DE GOEDE HERDER... onze viering is heel erg persoonlijk...en volledig zoals wij het willen...tzijn echt heel vriendelijke mensen... pffffffff kheb zoveel zenuwen dat ik haast niet meer kan typen... kijk even op internet...gewoon DE GOEDE HERDER intypen en je komt er wel, ik heb hen gewoon de eerste keer een mailtje gestuurd ... veel succes!!!! 06-06-2008
|
|
stephanie
23-8-2008
|
30-5-2008 11:55:42
Dag Celine
Wij wilden maar één pastoor voor onze huwelijksmis en we hadden dan nog de pech dat hij 6 maand voor ons huwelijk in pensioen is moeten gaan wegens gezondheidsproblemen. Dus hebben we beroep gedaan op rent-a-priest. De eerste contacten via telefoon en mail vielen heel goed mee. Volgende week woensdag gaan we op gesprek bij Norbert Bethune. Ik hou je op de hoogte.
Groetjes Stephanie 23/08/08
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
30-5-2008 14:37:48
Wij trouwen in september voor de kerk. Tot mn grote spijt eigenlijk want als ik het had geweten had ik ZEKER een alternatieve viering gekozen. We deden het eigenlijk vooral voor onze overleden ouders, mijn mama en zijn papa zijn er jammergenoeg niet meer en we dachten dat we hen het best konden betrekken bij ons huwelijk via de kerk. Jammergenoeg moeten we constateren dat de Kerk eigenlijk 1 grote geldklopperij is: 200euro om er te mogen trouwen+alle bloemen moeten blijven staan als 'gift'+offerande. Heel veel geld dus als je't mij vraagt. Bovendien is onze pastoor dan nog eens zo conservatief alst kan zijn! We wilden een korte, spontane en persoonlijke mis maar de helft van wat we voorstelden mocht niet. Onze vrienden hadden een tekst geschreven om voor te lezen, hij heeft die naar zijn hand gezet omdat het volgens hem té grappig was. We worden verplicht het stuk met de huwelijkskaars te doen, ookal vinden we dit onnodig. Mijn dankgebed was niet goed, hij heeft er 1 bijgevoegd die mn misboekje nu anderhalve pagina langer maakt (????). Zo kan ik nog wel even doorgaan... Er zijn natuurlijk ook toffe pastoors maar als je echt je zin wil doen met een viering dan moet je echt voor een alternatieve versie kiezen. Groetjes
|
|
Diane
16-5-2009
|
30-5-2008 14:47:58
Wij zijn twee weken geleden getrouwd en hadden een viering met rent-a-priest (Norbert Bethune). Dit is supergoed meegevallen. Het was zowel emotioneel als soms grappig. Iedereen was zeer tevreden en spreekt er nog van. Echt een aanrader. Het was echt de kers op de taart! Het heeft onze dag nog perfecter gemaakt! Groetjes, Diane je kan altijd mailen naar elisadiana1@hotmail.com
|
|
patricia
26-7-2008
|
30-5-2008 21:21:06
Hallo, Wij trouwen op 26/07/08 en onze huwelijksviering word ook gedaan door "de goede herder"!Voorbereidingen worden héél goed uitgelegd, het gesprek verloopt héél vlot en plezant en ik voelde direkt aan dat dit "perfect" zat. Ik heb trouwens al veel goede reacties gehoord over deze mensen, meer dan die van rent-a-priest! Wij hebben als priester Johan. Heel toffe man en ook steeds per mail bereikbaar als je vragen hebt! altijd interesant.Een echte aanrader!! Kijk maar eens op hun site! Groetjes, Patricia
|
|
debora
24-5-2008
|
6-6-2008 15:26:48
Wij zijn dertien dagen geleden getrouwd met de goede herder en dat was gewoon super. Iedereen vond de viering geweldig. ik heb er al heel veel positieve commentaren op gekregen. Ze zijn betere koop als rent-a-priest van norbert bethune. Wel lang genoeg op voorhand reserveren.
Zeker doen
Debbie
|
|
Mieke
1-8-2008
|
25-6-2008 15:26:59
fiogf49gjkf0d wij trouwen op 1 augustus met Johan van de Goede Herder. Zeer symathieke persoon, rustig, grappig, meelevend en begrijend. Ik ben katholiek en mijn toekomstige niet vandaar dit alternatief maar is eigenlijk veel persoonlijker dan voor de kerk! Hadden eerst geboekt bij Rent a Priest maar hij was zo nors en onvriendelijk dat we alles geannuleerd hebben. Gelukkig want ik heb veel negatief gehoord over zijn organisatie. Hangt natuurlijk ook af van persoon tot persoon, maar bij ons klikte het echt niet.
Veel succes!
|
|
Myriam
1-10-2008
|
9-8-2008 14:40:27
Dag Mieke Wij zijn ook getrouwd via rent a priest. Ook bij ons was hij zeer nors en klikte het niet echt.We dachten: hij heeft msch een slechte dag en draait wel bij.. De dag zelf was niet veel beter, hij leek zeer ongeinteresseerd,moest alles aflezen, kende amper onze namen, was soms de kluts kwijt, sukkelde met de muziek (soms te vroeg, dan te laat)en bovendien begon hij nog voor het einde van de dienst zijn gerief al samen te nemen in delhaize zakken! (staat allemaal op video). Er was een koppel die te laat was (zij waren die dag geland uit USA) en hij liet duidelijk merken dat hij dat niet vond kunnen (tijdens de dienst!? wie stoort dan wie? wij hebben hen niet horen binnenkomen, maar hem wel in zijn micro commentaar horen leveren). Het had een prachtige dienst kunnen worden, maar we hadden beter naar onze intuitie geluisterd en iemand anders gekozen. Ik zou zeker opnieuw voor dat concept kiezen, maar niet meer bij dezelfde persoon. Als jullie vragen hebben mogen jullie mij altijd contacteren, ik zal met veel plezier en zo objectief mogelijk jullie vragen beantwoorden! Groetjes,Myriam
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires