TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marleen
30-8-2008
|
27-5-2008 20:43:41
We hebben DJ Lebart vorige zaterdag gehoord op een trouwfeest. We waren echt benieuwd omdat hij op ons trouwfeest in augustus ook komt draaien. En ik kan je zeggen dat we heel blij zijn dat we voor hem gekozen hebben want hij was echt heel goed!!
groetjes
Marleen
|
|
Lynn
10-5-2008
|
27-5-2008 22:49:58
Hoi Catherine, Wij hadden ook DJ Lebart op ons trouwfeest, en de dansvloer heeft niet leeg gestaan! Het was gewoon super. Dus niet twijfelen. Groetjes.
|
|
Catherine
12-5-2009
|
27-5-2008 23:01:51
Dag Marleen en Lynn kunnen jullie wat meer vertellen over het muziekgenre dat LeBart draait? Wij houden niet zo erg van Frans Bauer, Hucklebuck-toestanden en ander hoempapa, maar wel van echt goeie dansmuziek (hedendaags , 70-80-90, ...). Konden jullie op voorhand een liedjeslijst afgeven of de muziek met hem bespreken? Bedankt en groetjes Catherine
|
|
Petra
23-5-2009
|
28-5-2008 15:44:02
Waarom mail je hem dan niet even? Als je niet houdt van die hupla toestanden zit je bij hem zeker aan het juiste adres.
Hij draait ook op ons trouwfeest. Heb hem nog niet horen draaien op een trouwfeest maar wel al genoeg andere fuiven en het was één van de eerste dingen die ik heb vastgelegd op de zaal na!
|
|
marc
|
28-5-2008 21:14:58
Hallo Catherine, ik bespreek met jullie welke muziek we draaien op jullie feest. Zoals jullie willen ,geen hoempapa en tra la la. Ik speel voor een vaste prijs met inbegrip van een lichtinstallatie en alle overuren. Bel of mail voor een uitvoerig gesprek en prijsbestek www.djmarc.be of 0478-694419 Referenties zeker voorhanden en verkrijgbaar.
|
|
ann
13-4-2007
|
31-5-2008 21:33:01
hoi,
je moet anders ook eens gaan kijken op de site www.bartvandekeer.be of ook bereikbaar op het nummer 0477/544782. Hij is echt heel goed, heel veel ervaring. Draait overal in het land
|
|
Cathy
24-5-2008
|
2-6-2008 10:44:36
Hey!
DJ LeBart heeft op ons trouwfeest gedraaid. Je spreekt echt met hem af welke genres je wil en wat niet. Wij wouden geen shlager, maar ik wou dan wel de Huckelbuck, en dat is er dan ook geweest. Hij kent echt zijne stiel, der stond heel veel volk op de dansvloer en iedereen was er tevreden van! Hij is ook niet te beroerd om verzoekjes van de gaste te draaien.
Een enorme aanrader!!
Cathy 8 dagen getrouwd
|
|
Joris
20-12-2008
|
3-6-2008 9:15:55
Catherine,
Wijzelf trouwen deze zomer in Bierbeek en nemen "Partysound". Op huwelijk van mijn broer en ons jaarlijks personeelsfeest was hij de man van dienst en ik garandeer je dat het echt een toffe avond was. Toen mijn broer en schoonzus op gesprek gingen om hun feest te bespreken wat z wilden of niet,heeft hij zich daar correct aan gehouden.De dj past zich ook heel goed aan naar het publiek.Dat hebben we echt ondervonden. Echt een aanrader!!! Groetjes en suc6 met eender welke beslissing.
|
|
Discobar
|
5-6-2008 21:19:01
Beste Bedankt voor uw interesse in discobar Erima. Zo'n 2 uur voor de aanvang van het avondfeest beginnen wij op te bouwen. Steeds bouwen wij ons materiaal in discretie op, zodat u géén hinder van ons ondervind. Onze muziekgenres: van 60 tot heden. House en techno kunnen aangevraagd worden. De keuze van muziek bepalen wij niet enkel, maar eveneens het bruidspaar. U krijgt de mogelijkheid om ons een lijst te bezorgen van uw voorkeur van muziek en -genres. Wat is onze prijs hiervoor? Wij vragen 280€ all-in (muziek en geluid) en dit tot 3.00 uur. Een bijkomend uur betaalt u 25€ extra. Als het feest dus ongeveer 15 minuten langer duurt, betaalt u dan ook maar voor 15 minuten bij. Steeds staan wij ter uwer beschikking om het verloop van de avond te bespreken. Dit kan telefonisch, indien uw wenst kunnen we samen even rond de tafel zitten hiervoor. Mocht er panne zijn, hebben wij steeds een oplossing bij de hand. Wij werken namelijk met een dubbele cd-speler. En hebben telkens onze laptops bij. Wij staan op een feest steeds enkele uren op voorhand paraat, dit om enkele geluid- en lichttesten uit te voeren. Bij mogelijke problemen kunnen we dan korter op de bal spelen om dit uit de weg te ruimen. Steeds zijn we met 2 dj's aanwezig. Dirk neemt het geluid op zich en ikzelf de belichting. Dus mocht één van ons abrupt wegvallen, is de ander steeds aanwezig. De laatste jaren worden we meer en meer gevraagd bij huwelijken, en nog andere evenementen. Ondertussen zijn wij zijn nu zo'n 8 jaar bezig met muziek. De locatie is voor ons geen probleem, wij gaan zelfs tot aan de kust en hiervoor vragen wij géén extra tarief. Indien u verder nog vragen en/of opmerkigen hebt hieromtrent, kunt u ons steeds mailen of telefoneren op het nummer 0496/80 15 26. Nogmaals bedankt voor uw interesse. Discobar Erima Dj Eric en Dj Dirk
|
|
Tine
20-12-2008
|
7-6-2008 12:42:25
Hey,
Ook wij kennen dj partysound via een feest in de vriendenkring.Al een paar jaartjes geven we met onze club een jaarlijks weerkerend feest en nemen hem als dj. Altijd veel ambiance en plezier.De prijs valt ook goed mee en steeds zit alles inbegrepen.Geen extra voor lichtinstalatie dus. Groetjes xx
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|