Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen achteraan misboekjes

15-5-2008 17:22:52
hoi,
op het laatste in de misboekjes staan er de dankwoordjes heeft er soms iemand ideetjes hiervoor om dit niet zwaar te laten klinken
alvast bedankt
shirley

shirley
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1017

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik15-5-2008 19:27:07

Hey,
wij hebben op de achterflap van ons boekje een foto van ons geplaatst met daaronder: bedankt allemaal voor jullie komst, we zijn blij dat jullie dit bijzonder moment met ons wou delen.

Groetjes,
Marijke

Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik15-5-2008 19:34:15

Wij hebben dit:

Met heel ons hart danken wij:

Onze ouders en grootouders … voor de kansen en de steun die ze ons geven. Voor het mogelijk maken van onze dromen. Bedankt!

Onze broers en zussen… voor alles wat ze voor ons doen en betekenen. Bedankt Marco, Maarten, Maikel, Senna, Maaike, Sandra en Nele!

Onze getuigen… voor het enthousiast mee toeleven naar deze speciale dag. Bedankt Nele en Marco!

Onze bruidskindjes … voor de vrolijke noot in ons leven en op onze dag. Bedankt Nore, Dario, Sandra en Jordi!

Onze deken … voor zijn openheid en mooie viering. Bedankt Felix!

Onze lezers … voor het moedig voorlezen van de teksten. Bedankt Gerben, Evert, Senna, Nele, Marco, Maaike, Maarten en Maikel!

Onze ceremoniemeester … voor de handige begeleiding bij deze dag. Bedankt André!

Onze familie en vrienden … voor het helpen bij het in elkaar zetten van deze dag. Bedankt allemaal!

Onze chauffeur … voor het stijlvol vervoer gedurende de dag. Bedankt!

groetjes
(van ook) Marijke :-)

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik15-5-2008 20:53:03

hoi,
bedankt marijke ,
het was net zoiets dat ik n gedachte had maar ik vond het moeilijk te formuleren
ik vrees dat ons misboekje er van achteren hetzelfde zal uitzien :~)
alvast bedankt
shirley
12/07/2008
ps: dat van de bruidskindjes is heel toepasselijk want het zijn onze twee zoontjes die voorlopen!

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik15-5-2008 21:18:15

Dag Shirley,
Bij ons staat er nog 51 dagen op de teller. Ons misboekje is helemaal klaar en ligt klaar voor de drukker.
Bij ons klinkt het slotgebed en bedanking zo:
dank je wel ...
jij, ouder, die ons begeleid hebt naar dit heerlijk moment.
Jij, Lorenzo, die ons liefdeswoord een nieuwe dimensie gaf.
Jij, die getuige wou zijn van ons geloof in God en onze trouw aan elkaar.
Jij, die er bent.
Zoals je al kan lezen, lees ik het slotgebed voor. Daarbij kan ik iedereen echt persoonlijk bedanken.
Vriendelijke groeten en veel genot met de voorbereidingen.
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info