Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 40 dagen tot onze dag....

5-5-2008 17:48:36
Hey bruidjes,

bij ons is het nog 40 dagen tot "ONZE DAG"

super gewoon alles komt nu dichterbij en de voorbereidingen lukken super.

Vorige week m'n eerste pas gehad en m'n kleed paste perfect!!! ik was super blij gewoon.

En voor m'n vrijgezelle heeft m'n schoonzus iets leuks gedaan maar ik mag het nog niet weten de 17de mei is het zover...

nu aftellen... ;0)

Dorina

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 283

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik5-5-2008 21:44:19

hoi dorina,
voor mij nog 31 keerkes slapen!!!
de bevestigingen stromen binnen!!!
spannend é !!!!!!!!
veel succes met je voorbereidingen!!!

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik6-5-2008 21:17:41

Wij trouwen ook op 14 juni, ik moet de 10de mei mijn kleedje gaan passen. Dat is tevens ook dezelfde dag dat wij onze vrijgezellendag hebben. Spannend!
van de voorbereidingen moeten we nog een paar dingen regelen. En ook nog een deel betalen ...pffff das natuurlijk minder he
In ieder geval heel veel succes he!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...