Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem: makkelijke trouwschoenen

30-4-2008 13:11:18
Hey,

Ik geraak er maar niet uit welke trouwschoenen ik moet kopen. Echte trouwschoenen vind ik heel mooi en elegant, maar meestal kan ik met geklede schoenen niet lang rondlopen. Normaal draag ik altijd steunzolen, dus heb echt geen makkelijke voeten. Ik had ergens mooie balerina's gezien (van Trippen) waarvan ik weet dat ik er mee kan stappen, maar ze kosten bijna 200 €. En ergens vind ik het jammer dat ik dan geen hakje kan dragen want ben al niet zo groot.
Voor de rest zijn er dit jaar wel veel witte schoenen maar bijna nooit met een lichte zool (ik heb een ivoren trouwkleed)
Wat dragen jullie zoal? En kent iemand mooi balerinas die niet zo duur zijn of andere makkelijke schoenen?

Laura
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 828

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik30-4-2008 13:36:43

hoi,

Ik had schoenen van rainbow, deze kan je laten kleuren in exact dezelfde kleur als je kleed. Ikzelf heb ook altijd pijn aan mijn voeten en had dus ook schrik dat ik het niet de hele dag kon volhouden. Maar deze schoenen waren juist pantoffeltjes. Ik kan ze alleen maar aanraden. Ik ga ze nu laten kleuren in het zwart, zodat ik er nog meer geniet van heb.
groetjes Ilse

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-4-2008 13:39:49

ik heb een paar gekocht uit de gewone colletie van hush puppies. beige, met een klein hakje (3cm denk ik)
de onderkant van je schoenen gaan ze niet zo dikwijls zien als je een lang kleed (eventueel met sleep) hebt. Dus daar heb ik echt niet naar gekeken.
ik heb ook een ivoren kleed, en heb toch beige schoenen gekocht. Ik heb wel een kleed met hoepelrok, dus ga je die schoenen niet zoveel zien.
Ik vind het ook belangrijker dat ze goed zitten, dan dat het echte trouwschoenen zijn.
gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Groetjes en succes met de schoenenjacht
Heidi
13/09/2008

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik30-4-2008 14:03:41

hier een al reeds getrouwd bruidje. ik heb echte trouwschoenen gekocht... ook omdat ik dit het mooiste vond onder mijn kleed, ook ivoren. en achteraf gezien, ondanks dat het veel geld was (130euro), ben ik superblij geweest met mijn keuze!! je ziet ze echt wel vaker als je denkt, ook al is het een lang kleed. ik stond echt verstomd ervan hoe vaak mijn schoenen te zien zijn op de video en op de foto's (zowel boven als onderkant)!! bovendien had ik er wel met een hakje, maar ze waren iedere euro waard want ik heb van smorgens 11u tot snachts 4u erop gelopen, zonder enige pijn aan mijn voeten. met andere schoenen heb ik altijd last van zere voeten trouwens!!

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 14:12:58

Ik heb ook echt vaak last van zere voeten, dus de schoenzoektocht was voor mij een niet zo simpel. Maar uiteindelijk heb ik echte bruidsschoenen gekocht (ok die zijn wel duur, maar het is het waard). Ik heb ze al meerdere malen ingelopen en ze zijn echt supergemakkelijk.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik30-4-2008 14:43:01

@Diane en Sandra: van welk merk waren jullie schoenen en waar hebben jullie die gekocht?
@Ilse: welk model heb je gekocht van Rainbow?

Misschien koop ik toch maar trouwschoenen en dan nog witte balerina's voor als ik s avonds toch pijn zou krijgen.

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 14:52:56

Tip die vriendin kreeg van verkoopster trouwschoenen: loop je schoenen thuis in en draag een nylonsokje dat je eerst eens nat gemaakt heb in je trouwschoenen. Volgens haar zet de schoen zich dan volledig naar je voet. Vriendin heeft het gedaan en kon dat alleen maar bevestigen.

Of ze nu straks idd geen voetpijn zal hebben, weten we nog niet.
grtjs

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik30-4-2008 14:53:38

de mijne waren van sposa en ik heb ze gekocht bij schoenen timmers in zonhoven. als ge wil mag je altijd je mailadres achterlaten en dan mail ik je een fotootje door, dan heb je een idee.

groetjes

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik30-4-2008 15:11:53

Hey
De mijne komen van River Woods, ook niet echt een merk dat je zou verwachten. Het zijn spierwitte lacée schoenen met laag hakje. Ze zitten supermakkelijk en zijn zeer elegant (ik vind dit merk persoonlijk NIET elegant). Ik ben dus aangenaam verrast. Misschien moet je eens rondsnuffelen in allerlei schoenwinkeltjes? Er zal wellicht iets goedkopers en makkelijk uit de bus komen.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik30-4-2008 15:13:12

Ook ik heb schoenen van rainbow. (type amber). Ik loop ze nu in. Ze komen van Gabrielli in roeselare, die mevr. was erg vriendelijk en ze hebben er ook een heleboel feestelijke schoenen. Ze kosten wel 115 maar zijn van een soort satijn en voelen zeer zacht aan. Na den trouw laat ik ze kleuren in het zwart (40euro en 3 weken wachttijd want ze moeten naar engeland)

Tamara

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 20:32:40

Aan Laura,

ik heb mijn schoenen bij Carmi Shoe in Zemst gekocht en ze zijn van het merk Luca Renzi.
Diane
elisadiana1@hotmail.com

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik1-5-2008 9:17:22

hallo

de mijne zijn van s.oliver, heb ik gekocht in de berca, ze zijn gebroken wit van kleur en hebben een hakje. heb er iets van 70 euro voor betaald.

mvg

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...