TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrientje
11-11-2011
|
29-4-2008 20:29:39

|
|
dimitri
|
29-4-2008 20:47:41
sint truiden
|
|
dierk
|
29-4-2008 20:52:03
Beste Dimitri, Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze eigen website voor,www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs...Mvg,Dierk Van Paemelen
|
|
marc
|
30-4-2008 11:06:05
Hallo Dimitri, ik speel ook film-ambiance-en dansmuziek,en nog andere hits van vroeger en nu. Op uw feest voor een vaste prijs met inbegrip van een standaard lichtinstallatie en alle overuren. Wensen jullie meer info op www.djmarc.be of 0478-694419
|
|
sandra
22-9-2007
|
30-4-2008 14:08:43
wij zijn enkele maanden geleden getrouwd... en al zeg ik het zelf, ik denk dat wij één van de beste DJ-s uit limburg hebben gehad. nl DJ reimo. ik heb zijn nummer niet meer zo direct. maar contacteer even de elysee in genk en daar geven ze je onmiddellijk zijn nummer! (hij werkt onafhankelijk van de elysee want ons feest was ook ergens anders) hij draait echt alles wat je je kunt wensen en stemt zich echt af op het publiek
|
|
Cedric
|
1-5-2008 12:48:54
Beste
Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen. Dus ook discobar. Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.
Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website. www.partylighting.be
Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
Jo
|
14-5-2008 15:31:44
Hallo Dimitri, 15/08/2008 is momenteel het laatste gaatje in mijn kalender voor augustus. Die maand draai ik bijna niets anders dan huwelijken en huwelijksverjaardagen. De prijs is heel democratisch en all-in zonder eind uur. Wens je meer info, stuur dan een berichtje naar info@djjovdb.net of neem een kijkje op www.djjovdb.net Veel succes, DJ Jo
|
|
marco
|
22-7-2008 20:07:04
Hallo wij van DIMA MUSIC LIMBURG (Sint truiden) zijn weer terug actief en spelen u feesten of evenementen van 22 uur tot einde voor 375 euro uitgezonderd fuiven en feesten boven 300 personen, dan komt er een extra kost bij na overleg met de klant.
Wij brengen alles mee zoals installatie, licht, ambiance en een goed humeur.
Dus als u op zoek bent naar die avond om niet te vergeten, bel ons dan maar vlug of stuur een mailtje om te zien wat wij voor u kunnen doen.
Opgelet om geen misverstanden te creéren tellen wij een supliment van 100 euro als we een verplaatsing moeten doen buiten belgisch limburg wegens de hoge brandstof prijzen. + Om zeker te zijn dat u ons kan boeken raden we u aan ons spoedig te contacteren, zo bent u zeker van u evenement en zijn wij tijdig op de hoogte.
Groetjes,
Dj Dirk en Dj Marco
marco.frison@telenet.be 0496/250476
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|