TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrien
8-11-2008
|
25-3-2008 18:43:25
Heb horen vertellen dat poll van ghent heel goed zou zijn. Wij hebben geïnformaard, maar was al volzet voor bij ons te draaien.
Veel zoekgenot
|
|
dierk
|
25-3-2008 23:49:08
Beste bezoeker, Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs.Muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
|
|
agna
|
26-3-2008 2:06:14
Heb je al eens geinformeerd bij studio sensation van Heuvelland bij Ieper "www.studio-sensation.be".hij heeft onze trouw gespeeld en de dansvloer is niet leeg geweest, ambiance van begin tot einde. ik raad hem zeker aan.
|
|
Rik
|
26-3-2008 10:39:17
Beste Liesbet, wij kunnen u oa aanbieden voor de prijs van 400 euro all-in:
-Alle vervoer door Vlaanderen, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren (tot einde feest) -Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom) -Videoclips (van strauss, ambi tot house) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips) -Uw openingsdans geprojecteerd en opgenomen via camera op scherm en band, of de clip van het lied (indien beschikbaar) -Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt, gratis montage. Of ter plaatse kan ook), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen. -+ gratis SMS-server: iedereen kan sms'en sturen naar het projectiescherm bv: bv...'Sorry Liesbet...ik slaap bij je man vannacht...groetjes tante Christine' -Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar). -Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten -Videoshoot avondfeest (random shoots vanaf standplaats discobar) -Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf. -(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen. -De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden. -Persoonlijke aanpak. Eigen ideeën of laat het over aan ons. Wat we kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende:
-muziek laden -videoclips laden -PC-presentaties laden -foto's laden al of niet met muziek -tekst op scherm vertonen -visuele videobeelden + muziek spelen -videocamera aansluiten -alle foto en video op beat van de muziek vertonen
...of gewoon muziek, licht,...(300 all-in), wanneer je het wat teveel van het goede vindt, kan ook, natuurlijk
meer: info@discovideo.be mvg, Rik
|
|
Evy
26-4-2008
|
26-3-2008 15:09:59
Hoi Liesbet
Wij trouwen op 26 april en wij hebben dj Gregory genomen van Poll van Ghent. Wij hopen van een goede dj te hebben maar dat kan je pas binnen een maand vertellen! Groetjes Evy
|
|
Michiel
|
27-3-2008 21:00:58
beste Liesbet,
Proficiat met de huwelijksplannen!
Heb Sweeby van Poll van gent al enkele keren horen draaien bij mij in het vijverhof en nog enkele andere zalen waar ik veel over de vloer kom.
Laatst nog poll zelf horen spelen voor het bedrijfsfeest van potteau in het vijverhof, was goed terwijl ik de 40 jarigen had van Wevelgem.
Hij speelt wel goed.
Indien u ook nog even een andere dj wenst te horen, neem dan zeker nog even contact op met www.sounddelight.be - discobar sounddelight.
Misschien goed om nog andere manieren van werken te horen.
Ik maak graag een volledig vrijblijvende afspraak met jullie, ik kom bij jullie langs of omgekeerd.
Alvast veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk
met vriendelijke groeten
Discobar Sounddelight www.sounddelight.Be info@sounddelight.be 0486/344.274
|
|
jeffrey
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|