TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jo
|
20-3-2008 22:06:34
Hallo Annelies, Alvast al proficiat met jullie komende huwelijk. Graag had ik mijn diensten als DJ aangeboden voor jullie huwelijksfeest. Voor meer info kan je eens kijken op mijn site: http:\\users.telenet.be\DJJo\DJJo.htm of een mailtje sturen aan djjovdb@skynet.be Prijs voor jullie feest zal ongeveer 300€ zijn en jullie datum is voor mij nog juist mogelijk. Hopelijk laten jullie iets horen. groetjes en veel succes nog, DJ Jo
|
|
Jo
|
20-3-2008 22:06:52
Hallo Annelies, Alvast al proficiat met jullie komende huwelijk. Graag had ik mijn diensten als DJ aangeboden voor jullie huwelijksfeest. Voor meer info kan je eens kijken op mijn site: http:\\users.telenet.be\DJJo\DJJo.htm of een mailtje sturen aan djjovdb@skynet.be Prijs voor jullie feest zal ongeveer 300€ zijn en jullie datum is voor mij nog juist mogelijk. Hopelijk laten jullie iets horen. groetjes en veel succes nog, DJ Jo
|
|
Daniel
|
20-3-2008 23:28:46
Hallo, en ik als DJ heb net hetzelfde probleem...mijn bruidspaar heeft besloten toch maar niet te trouwen !!! Ik ben dus opnieuw vrij die dag. hout1234@hotmail.com
|
|
Petra
22-8-2008
|
21-3-2008 8:50:21
Hey medebruidje, Mijn ventje is ook nog vrij, hij is dj, en wij trouwen zelf op 22-08-08 dus hij is alvast in de trouwsfeer dan !!! Indien je meer wil weten, bel gerust 0486 95 24 93. Of mail mike.petra@live.be Groetjes, Petra
|
|
vicky
29-3-2012
|
21-3-2008 9:26:17
Hey,
Ik kan jullie Daniel Houtput aanraden...een hele sympathieke gast die echt luistert naar het bruidspaar en wat jullie graag horen...echte aanrader
|
|
Cedric
|
21-3-2008 10:15:53
Beste
Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen. Dus ook discobar Wij werken met vaste prijzen. Overuren worden niet aangerekend.
Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website www.partylighting.be
Voor een vrijblijvende offerte, aarzel niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
Debby
8-8-2009
|
21-3-2008 11:39:55
Oei, Dat is niet zo leuk hé!Mss DJ LeBart of Two Friends...die zitten hier ook op het forum...of zijn zij dit mss die afgebeld hebben?
Groetjes, Debby 8/8/2009
|
|
maureen
10-5-2008
|
|
|
Ans
|
1-4-2008 17:33:40
Kijkt U maar even op www.boogieshow.com . Daar staan nog meer leuke dingen voor op Uw bruiloft.
|
|
Dominique
|
1-4-2008 19:55:09
Hallo,
In mijn agenda staat deze datum nog vrij en ik wil gerust met jullie vrijblijvend een afspreken om jullie avondfeest te bespreken. Op mijn site vinden jullie heel veel info terug (referenties, foto's). WWW.MUSICANDLIGHT.BE
Met vriendelijke groeten,
Nick
|
|
digna
|
9-4-2008 15:11:07
www.infernodjteam.be
zeer bekwaam en jong dj team
vrijblijvend te contacteren
alles bespreekbaar
alvast proficiat
|
|
lyla
30-8-2008
|
10-4-2008 22:32:43
ja ik kan alleen maar beamen van wat patricia zegt, die 2-friends manne zijn wel goed ze, dans en ambiance. Lebart is het zelfde, ook goed. dan zijn wel de betere dj s. volgens ons hé. uiteindelijk hebben wij voor de eerste gekozen.
succes ermee.
|
|
gino
|
14-5-2008 0:56:53
Hallo Annelies.
Ik wou je even mijn gegevens doorsturen.
Dit is meteen ook mijn web-site daar kun je ook terecht voor sfeerfoto's.
Groetjes Gino.
|
|
gino
|
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|