TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
10-9-2011
|
19-3-2008 19:23:18
Hoewel mijn trouwfeest plaats zal vinden in Oost-vlaanderen heb ik een DJ aangesproken uit West Vlaanderen.
Aangezien ik en mijn kameraden ook nogal graag uitgingen (wat nu wat kalmer is maar zich zeker nogal eens voordoet) wilde ik ook graag een dj die kon inspelen op onze noden qua goede muziek.
En die heb ik dus gevonden in West Vlaanderen. Hebben al verschillende privé-feestjes georganiseerd met hem en vorig jaar heeft hij ook gespeeld op den trouw van één van mijn beste maten en 't was gewoonweg super!!!! Op basis daarvan heb ik beslist dat hij de DJ was die'k zeker wou voor mijn trouw. Ben ganse nacht amper van de dansvloer geweken.
Afgelopen zaterdag hebben we trouwens alweer 'n privéfuif met hem gehad(Retro @ the launch in kuurne) en het was echt super. Heb hem dus al in verschillende situaties horen spelen (huwelijk, fuiven, enz...) en 't was telkens super!
Ik kan hem echt ten sterkste aanbevelen! Hij is zeer professioneel en weet zich ook goed aan te passen aan het publiek dat hij voor zich heeft. Hij bespreekt ook samen met jullie vooraf reeds welke muziek jullie wensen.
Er is wel 1 MAAR!!!! Je boekt hem best min 6 maad vooraf want hij heeft enorm veel werk.
hoop je hiermee van dienst geweest te zijn.
hieronder zijn gegevens:
Gegevens: Kvc – productions Mollenvangerstraat 23 8550 Zwevegem 0473/61 00 58
www.kvc-productions.be
Alle feesten : Van klassiek tot hedendaags ( hedendaags : R&B , lounge, groove, disco nouveau, minimal, elektro en commercieel )
Meer dan 15 jaar ervaring
Geen onnodig presenteerwerk
Enkel digitale en proffesionele installaties Enkele merken : Rodec,technics,mackie , QSC , ecler , Hk- audio , JEM ..enz...
Referenties :
Feestzalen: Huis Vanwonterghem Domein Maelstede Cofar Kasteel het Blauw huis Lindenhof Deerlijk Klokhof Kortrijk Kortrijk meeting center ( afsluit gala beurs Tavolo ) Kennedy Hotel Kortrijk Salons Alta ripa Avelgem Salons orchidee Kluisbergen Gasthof Palace Kluisbergen St Germain Diksmuide Enz...
Fuiven, discotheken : Diedjies XXL Kuurne Retro@the launch Kuurne Clouseau : after party Spierre Helkijn Raymond vh Groenewoud Etcetera Machelen Elpee danscafé Kortrijk Peanuts Waregem A coté Waregem K’rdju Kluisbergen enz...
|
|
Sylvia
10-9-2011
|
19-3-2008 19:23:32
Hoewel mijn trouwfeest plaats zal vinden in Oost-vlaanderen heb ik een DJ aangesproken uit West Vlaanderen.
Aangezien ik en mijn kameraden ook nogal graag uitgingen (wat nu wat kalmer is maar zich zeker nogal eens voordoet) wilde ik ook graag een dj die kon inspelen op onze noden qua goede muziek.
En die heb ik dus gevonden in West Vlaanderen. Hebben al verschillende privé-feestjes georganiseerd met hem en vorig jaar heeft hij ook gespeeld op den trouw van één van mijn beste maten en 't was gewoonweg super!!!! Op basis daarvan heb ik beslist dat hij de DJ was die'k zeker wou voor mijn trouw. Ben ganse nacht amper van de dansvloer geweken.
Afgelopen zaterdag hebben we trouwens alweer 'n privéfuif met hem gehad(Retro @ the launch in kuurne) en het was echt super. Heb hem dus al in verschillende situaties horen spelen (huwelijk, fuiven, enz...) en 't was telkens super!
Ik kan hem echt ten sterkste aanbevelen! Hij is zeer professioneel en weet zich ook goed aan te passen aan het publiek dat hij voor zich heeft. Hij bespreekt ook samen met jullie vooraf reeds welke muziek jullie wensen.
Er is wel 1 MAAR!!!! Je boekt hem best min 6 maad vooraf want hij heeft enorm veel werk.
hieronder zijn gegevens:
www.kvc-productions.be
Alle feesten : Van klassiek tot hedendaags ( hedendaags : R&B , lounge, groove, disco nouveau, minimal, elektro en commercieel )
Enkel digitale en proffesionele installaties Enkele merken : Rodec,technics,mackie , QSC , ecler , Hk- audio , JEM ..enz...
Referenties :
Feestzalen: Huis Vanwonterghem Domein Maelstede Cofar Kasteel het Blauw huis Lindenhof Deerlijk Klokhof Kortrijk Kortrijk meeting center ( afsluit gala beurs Tavolo ) Kennedy Hotel Kortrijk Salons Alta ripa Avelgem Salons orchidee Kluisbergen Gasthof Palace Kluisbergen St Germain Diksmuide Enz...
Fuiven, discotheken : Diedjies XXL Kuurne Retro@the launch Kuurne Clouseau : after party Spierre Helkijn Raymond vh Groenewoud Etcetera Machelen Elpee danscafé Kortrijk Peanuts Waregem A coté Waregem K’rdju Kluisbergen enz...
|
|
Sylvia
10-9-2011
|
19-3-2008 19:23:46
hieronder zijn gegevens:
www.kvc-productions.be
Referenties :
|
|
Sylvia
10-9-2011
|
19-3-2008 19:24:01
hieronder zijn gegevens:
www.kvc-productions.be
Referenties :
|
|
Sylvia
10-9-2011
|
19-3-2008 19:25:14
oeps, pc deed raar en daardoor heb ik blijkbaar 4 keer 't zelfde bericht geplaatst. Sorry!
|
|
Kimberly
4-7-2008
|
19-3-2008 20:53:22
Hallo,
Een hele goeie dJ en zeer schappelijk van prijs! www.omnisound.be
Groetjes Kimberly
|
|
Veronique
3-5-2008
|
19-3-2008 21:28:04
Hallo,
wij kozen voor music-explosion.be uit Brugge, het klikte meteen met deze dj, en hij heeft prijzen die in het gemiddelde liggen
zijn website was de laatste keer dat ik keek (januari) niet super, maar de man zelf is zeer aangenaam en had als enige die we contacteerden, echt oor naar onze wensen.
Succes, Vero
|
|
klimaxs music
|
19-3-2008 22:51:06
Dag Annemie met klimaxs music hier. Ik draai reeds jaren trouwfeesten. Heb je graag meer info,referenties & werkwijze mail me gerust djchrisvb@skynet.be
|
|
Petra
22-8-2008
|
20-3-2008 7:35:12
Beste Annemie, Wij trouwen zelf op 22-08 en dj van dienst is ... mijn toekomstige !!! Hij is al 20 jaar dj en we zien het gewoon niet zitten om iemand anders achter de draaitafel te zetten. Hij heeft zeer veel ervaring met trouwfeesten, en is voorlopig nog vrij op jullie datum. Wij zijn zelf van Oost Vlaanderen (Temse) Indien je meer wil weten, mail gerust naar mike.petra@live.be of bel 0486.95.24.93 Groetjes, Petra http://mikenpe.bruiloftsite.nl/
|
|
Rik
|
20-3-2008 10:29:59
Beste Annemie, wij kunnen u oa aanbieden voor de prijs van 400 euro all-in:
-Alle vervoer, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren (tot einde feest) -Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom) -Videoclips (alle geschikte muziekgenres) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips) -Uw openingsdans geprojecteerd via camera op scherm, of de clip van het lied (indien beschikbaar) -Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt, gratis montage. Of ter plaatse kan ook), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen. -+ gratis SMS-server: iedereen kan sms'en sturen naar het projectiescherm bv: bv...'Sorry Annemie...ik slaap bij je kersverse man vannacht...groetjes tante Christine' -Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar). -Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten -Videoshoot avondfeest (random shoots vanaf standplaats discobar) -Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf. -(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen. -De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden. Wat we kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende:
-muziek laden -videoclips laden -PC-presentaties laden -foto's laden al of niet met muziek -tekst op scherm vertonen -visuele videobeelden + muziek spelen -videocamera aansluiten -alle foto en video op beat van de muziek vertonen
...of gewoon muziek (300 all-in), wanneer je het wat teveel van het goede vindt, kan ook, natuurlijk grtz
meer info@discovideo.be
|
|
Dorine
|
20-3-2008 12:38:16
Hallo, kijk eens op www.discobarpi.be . Misschien is die nog vrij. Uit de regio Oost-Vlaanderen. Succes met de zoektocht
|
|
Cedric
|
20-3-2008 13:40:16
Beste
Wij zijn een bedrijf die licht en geluid levert. Ook discobar. Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.
Voor meer informatie kan u altijd eens een bezoekje brengen aan onze website. www.partylighting.be
Voor een vrijblijvende offerte, aarzel niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
Inge
|
20-3-2008 15:14:43

|
|
Jo
|
20-3-2008 22:09:56
Hallo Annemie, Indien jullie nog opzoek zijn naar een DJ uit de regio Oost-Vlaanderen, dan ben je met mij aan het goede adres. Huwelijksfeesten zijn mijn specialiteit en ik zal jullie mooiste dag dan ook heel mooi afsluiten. Indien je meer info wenst, stuur dan gerust een mailtje aan djjovdb@skynet.be Groetjes en veel succes, DJ Jo
|
|
Daniel
|
20-3-2008 23:35:49
Hoi, Ik ben van Brabant, maar speel meer in het Antwerpse en "de Vlaanders" dan in mijn eigen streek en dit aan een schappelijke All In prijs. hout1234@hotmail.com
|
|
Michiel
|
|
|
Michiel
|
|
|
marc
|
23-3-2008 16:27:56
Hallo Annemie, Ik speel voor een vaste prijs op jullie feest. Alle overuren ,transport en standaard lichtinstallatie bij inbegrepen. prijs is 350 euro Meer info op www.djmarc.be of tel 0478-694419
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|