Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerries

  18-3-2008 6:37:41
ik heb de laatste twee weken twee nachtmerries gehad en steeds over mijn kleed.

de ene ging over dat ik mijn kleed niet meer vond, dat ik sloefen aanhad ipv mijn trouwschoentjes. ik vond mijn bh niet meer terug...

de tweede droom: ik zag mijn kleedje liggen en micky mouse stond erop?? het was een walt disney kleedje. en ik maar wenen in mijn droom.

ik moet gaan passen 5 april. kan toch onmogelijk zijn dat ik daar zo intens mee bezig ben???

groetjes cindy
12/09/08

Cindy
12-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1507


vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik18-3-2008 7:15:20

dag cindy

ik kom juist hetzelfde tegen als jij,ik droom er ook constant van dat alles zal mislopen, dat is vast omdat je er teveel mee bezig bent, dromen hebben nooit de exacte betekenis maar willen meestal iets anders zeggen

groetjes



christine
10-9-2008
 Meld misbruik18-3-2008 9:24:35

Hey Cindy, zoals Vanessa al zei; dromen hebben bijna nooit dezelfde betekenis, micky mouse op je kleed? Dat kan dus écht niet, hé! Het zijn de zenuwen, praat erover met een vertrouwd persoon, dat kan helpen, want dromen zijn meestal onverwerkte angsten. Maak je er niet druk in, je zult schitteren op je trouw en er achteraf eens goed mee lachen!!! succes



sarah
24-5-2008
 Meld misbruik18-3-2008 9:32:12

Hoi Cindy,

Ik heb ook al een paar keer nachtmerries gehad, vorige week had ik er nog een.

Ik had gedroomd dat het 24 mei was en dat niemand op het feest was want de uitnodigingen waren niet klaar.
De kapster had paars in mijn haren gedaan en de videograaf was niet komen opdagen.
Ik hoor dat wel van meer bruidjes, dat ze nachtmerries hebben, ik denk dat het komt doordat we er veel te veel mee bezig zijn.
Sinds mijn verloofde mij ten huwelijk heeft gevraagd ben ik iedere dag bezig met de trouw, het zal dat wel zijn.

Dus maak je maar niet ongerust.

Groetjes,
Sarah
nog 67 dagen te gaan



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-3-2008 9:51:38

Hey

Ondanks dat ons huwelijk nog 480 dagen te gaan is, heb ik vorige week op 1 week tijd 3 nachtmerries gehad.
Ook een dat het de dag was en er waren nog geen uitnodigingen gestuurd, kleed en ringen had ik nog niet,...
En het spijtige is dat ik enkel nachtmerries droom ipv hoe het huwelijk er echt moet uitzien. Maar ik denk er positief over: beter nachtmerries en een pracht van een feest dan fantastische dromen en een feest dat op niets trekt ;)
Onbewust zit je daar constant mee in je hoofd. Ik denk er toch allesinds elke dag aan al is het maar door op dit forum te zitten.
Dus mss als je nog eens een nachtmerrie hebt: denken dat het zo toch niet gaat zijn, hehe !
Veel succes nog met je dromen :)

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Jill
9-8-2008
 Meld misbruik18-3-2008 10:37:16

ik heb net hetzelfde voor... Deze week heb ik al de meest bizarre dromen gehad.
De ene keer heb ik geen kapper, de andere keer sta ik helemaal alleen aan de kerk, dan valt de bus in panne...
ik denk ook dat dat normaal is, en dat we er in ons onderbewustzijn gewoon heel erg mee bezig zijn...
Ik bedenk me maar dat ik er binnen een paar maanden eens mee zal lachen :-)



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik18-3-2008 14:13:38

hey Cindy!

Ik heb ook dromen over dingen die volledig mislopen!
Ik heb zo gedroomd dat ik bamboe in mijn haar MOEST dragen van de kapper en ik vond mijn trouwschoenen niet meer en had enkel nog zwarte schoenen om aan te doen.. Mijn kleed scheurt of dit of dat... noem het op en ik heb het gedroomd :-)
In dit geval geloof ik graag dat dromen bedrog zijn :-)



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-3-2008 19:37:54

Hé hé,ben ik dan toch nie alleen,heb da ook al een aantal keren gehad,soms nachmerries over m'n kleed of dat ze m'n make-up gelijk ne clown hadden gedaan.
Maar 2 weken terug werd ik badend in het zweet wakker,kwam ik tot het gedacht dat ik de verkeerde kleur van trouw album had genomen(!!??),een paar dagen later dan ma na de fotograaf geweest,andere kleur genomen,heb die nachtmerrie al nie meer gehad.
Maar veel van die dromen zijn tekenen dat er in je onderbewust zijn dingen niet verwerkt krijgt,de emotie wat de trouw meebrengt is ook nie te onderschatten hé.
Grtz sarah



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik18-3-2008 22:44:23

Hmz,
Ik herken het ook maar al te goed... Ik droom al maanden (!!!!) dat ik mijn kleed aantrek en dat al mijn tanden eruit vallen...

Wat dan nog erger is, ik wordt IN mijn droom wakker en voel aan mijn tanden dan is er "maar" eentje die "echt" uitvalt...

Gelukkig wordt ik dan voor de tweede maal wakker en is het toch maar een nachtmerrie...

Ik zal er iets vroeger vanaf zijn dan jij :-) (5-7-8 trouwen we ;))

Veel geluk alvast!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info