Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tweedehands trouwjurk...

  8-3-2005 8:35:02
Aangezien mijn vriend en ik nogal geschrokken zijn van de kosten die gepaard gaan met trouwen, zullen we hier en daar een beetje moeten besparen...
Weet er iemand winkels waar je trouwjurken tweedehands kan kopen, of bestaat er een soort formule om trouwjurken te huren ofzo?

Nathalie
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 4672


Els
1-4-2006
 Meld misbruik8-3-2005 10:00:26

In Antwerpen is er zeker een winkel waar je ze kan kopen, er hangt er altijd eentje voor in de etalage. Als je tram zeven vanuit mortsel neemt en je rijdt dan richting de leien dan kom je net voorbij de eerste halte na de harmonie die winkel tegen!! veel succes!!



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik8-3-2005 11:52:58

Hey Nathalie,

Bij Fara Love, regio Antwerpen, vind je trouwjurken die je kan huren.



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik8-3-2005 11:59:16

hoi Nathalie

Je zou eens moeten gaan kijken bij jagre in antwerpen heel veel keuze en heel schappelijk van prijs,ik ben daar ook gaan zien en heb daar een mooi kleed gevonden voor weinig geld.
Er is boven nog een aparte kamer en daar moet je eens gaan zien echt de moeite

Groetjes Tanja



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik8-3-2005 15:14:42

Mijn schoonzus wil ook een trouwjurk huren
toch heb ik haar dat afgeraden.

ik ben vrijdag om mijn jurk geweest en eerlijk gezegd, eens je in dat kleed staat wil je het gewoon niet meer afgeven

ok, het is veel geld om 1 keer aan te doen! maar de herinneringen die aan dat kleed hangen wil ik nooit kwijt.
Misschien hangt het dan voor de rest van mijn leven in mijn kast. Ik zal fier en blij zijn dat ik later mijn kleed aan mijn kinderen zal kunnen tonen...



Els
1-4-2006
 Meld misbruik8-3-2005 16:44:05

ik heb nog eens naar de naam van die tweedehandswinkel gekeken: scrupules (in Antwerpen), een andere optie is natuurlijk ééntje laten maken... of zelf maken, ik maak de mijn zelf, en ik denk er met een 300 euro toch echt wel helemaal vanaf te zijn hoor!



Joke
9-7-2005
 Meld misbruik8-3-2005 18:06:55

Hallo,
hier een bericht van Joke.
Als je wil, kan je eens kijken naar mijn berichtje, op ed volgende pagina 'nieuw trouwkleed te koop'.
Als ik alles nog eens moet uitleggen, duurt het lang he.
Groetjes Joke



Beesje
20-6-2006
 Meld misbruik8-3-2005 19:13:43

Wij moeten ons trouwfeest met alles erop en eraan zelf bekostigen en daardoor ga je al twijfelen. Wij huren nog en willen binnen twee jaar ook een huis kopen. Is het dan verstandig om een half miljoen aan je trouwfeest te hangen?
Daarom ben ook ik op zoek om in Oost of West-Vlaanderen een trouwjurk te huren. Andere besparende tips zijn eveneens welkom. Staan jullie zelf voor de kosten in en waar en wanneer trouwen jullie. Wij volgend jaar.
groetjes



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik9-3-2005 8:34:43

Hoi,

Wij bekostigen ook een deel zelf omdat we dat zelf hebben gekozen. Mijn kleedje hebben mijn ouders betaald maar het kostum van mijn verloofde hebben we zelf betaald (en is al even duur als een trouwkleed). Wij hebben 3 jaar geleden gebouwd dus we weten ongeveer waar we staan. Ik wil zeker en vast niets "te" doen, maar maak er toch de mooiste dag van.
Nog veel succes!
Groetjes,
Ann



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik9-3-2005 12:26:20

Wij hebben eind 2004 een huis gekocht, vorige maand een nieuwe auto, en in september trouwen we.
We staan zelf in voor alle kosten.

Op sommige dingen gaan we wat besparen maar het laatste waar ik op wil besparen is een trouwjurk: dit moet het mooiste zijn, ik wil me die dag de mooiste voelen! je wil toch niet dat een genodigde er beter uit ziet???

Je moet weten dat die dag altijd een herinnering blijft, maar ook op papier: de foto's, de film...

zorg er voor dat je aan een prachtig kleed geraakt.
Weet je: voor 800 Euro kan je zeker al iets moois kopen. ok, het is niet goedkoop, maar de moeite waard als je jezelf ziet in een prachtige jurk.


Veel succes



Nathalie
8-7-2006
 Meld misbruik9-3-2005 12:57:54

Vanessa,
akkoord dat die dag altijd een herinnering blijft en dat je er dan mooi moet uitzien. Maar als ik spreek over een tweedehands jurk, heb ik het niet over één of ander model uit "de jaren stillekes" om het zo te zeggen.
Ik ben wel degelijk op zoek naar een moderne, mooie jurk. Blijkt dat veel bruidjes hun jurk doorverkopen na ze gedragen te hebben op hun huwelijksdag.
Ik heb ondertussen al een paar heel mooie, moderne modelletjes gevonden bij ons in de buurt...

Dus ik zal er best wel leuk uitzien die dag, en tenslotte: die tweedehands jurken zijn nog maar één keer gedragen, wie gaat het verschil zien tussen een "occasie" en een nieuwe?



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik9-3-2005 15:00:25

Nathalie,

Je zal inderdaad het verschil niet zien.
Ze hebben mij ook gevraagd: wat ga je na het huwelijk doen? je kleed verkopen? Ik heb vast besloten: NEE gezegd. Maar dit is voor iedereen anders he.

Zegge, het is uw keuze! zorg dat je er geweldig uit ziet!!

Maar is het wel makkelijk om iets te vinden dat volledig je maat is?? Mijn kleed gaan ze volledig naar mijn lichaam maken. In uw geval zal dat toch niet lukken??



leslie
30-10-2009
 Meld misbruik10-4-2005 11:13:41

hoi! ik verkoop mijn trouwkleed. als je info of foto's wil laat het dan maar weten.
groetjes
Leslie



David

 Meld misbruik4-6-2009 17:30:37

Hoi, ik ben 2 mei getrouwd en vind het maar niks dat mijn trouwkleed naast de kast blijft hangen. Weet iemand waar ik het kan verkopen? Of heeft iemand van jullie missch interesse? Het is van Cymbeline, maatje 36 à 38. Ik ben 1m71 groot. mail = verodanckers@gmail.com



MYRIAM
13-6-2009
 Meld misbruik10-2-2010 20:54:17

Indien iemand interesse heeft, ik verkoop ook mijn trouwjurk. Ik ben vorig jaar in juni gehuwd en ik had een Simba van Marylise. Ik heb die toen voor 1200 euro gekocht en zou het fijn vinden als ik iemand kan helpen met een prachtig kleed voor een betaalbare prijs. Het kleed is veel te prachtig om voorgoed in een kast te hangen. Maatje 44 en ik ben 1m65 groot. het kleed is totaal niet aangepast , dus kan altijd nog ingenomen worden indien nodig.
Indien men geinteresseerd is mail naar Andy.van.der.meersch@telenet.be en ik stuur enkele foto's van het kleed door.




Nel

 Meld misbruik11-3-2010 14:33:38

Ik verkoop mijn trouwjurk. Dit is een heel mooi geel-goud trouwkleed, versierd met diamantjes op de buste en op het kleed. Ik vind het inderdaad ook zonde om het zo gewoon in de kast te laten hangen...voor meer info en foto's kan je me steeds contacteren. prijs overeen te komen (originele prijs was 900 euro..)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info