Terug naar overzicht
Inderdaad, dat zouden wij ook moeten betalen.Ik moet wel zeggen dat ik dit belachelijk vind eigenlijk. Onze dj kan zelf zijn materiaal wel meebrengen, maar ja niet veel aan te doen blijkbaar ...
Ja en we moeten ook zo snel mogelijk het contract terugsturen,getekent,maar ik zei Mevrouw dat is toch niet dringend,we moeten het toch zowiezo van u huren,dus...en we trouwen pas op 8/8/2009!!!Toen ik hen een mail stuurde kreeg ik het antwoord "en we mogen het zeggen u bent er vroeg bij!"Maar voor een contract te sturen niet dan?Ach ja niets aan te doen!Maar hopenlijk werkt deze instalatie!Groetjes,Debby
van dat contract weet ik eigenlijk nog niets, dat moet de feestzaal maar regelen vind ik ...
Hoikes,Wij hebben ons trouwfeest ook in Domein Martinus gegeven en gebruik gemaakt van het Up-to-you team en we hebben geen moment spijt gehad! Het was gewoon af! Het eten was meer dan supergoed en dankzij de Dj van Up-to-you zat de sfeer er vanaf het begin in. De dansvloer heeft geen moment leeg gestaan. Lode en zijn team waren eveneens super. De mensen praten nog na over ons feest en das toch al van 21/09/2007 geleden. En 200 euro voor de huur van de installatie is echt wel een schappelijke prijs als je zo eens rond gaat vragen.Ik wens je in ieder geval een even tof feest toe als het onze!Groetjes Veerle en stefan