Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht groepje voor muziek kerk west-vlaanderen

  27-2-2005 17:56:26
Wij trouwen op 04/06/2005 en zijn op zoek naar een groepje om te zingen in de kerk. Kent er iemand zo'n groepje? of een website waar je ze kan beluisteren?

kelly

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1405


isabelle

 Meld misbruik27-2-2005 19:54:31

Hallo Kelly,

Ik zing regelmatig trouwmissen samen met een gitarist.
Wens je wat meer info, mail me gerust.
isabelle.dewulf@tiscali.be



Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik28-2-2005 8:35:14

Hallo Kelly,

Wij zijn ook van West-Vlaanderen. Wij hebben hééél lang gezocht naar een groepje. Gisteren hebben we ons keuze gemaakt. Ik kan je heel veel mailadressen, websites, info ( prijscatergorie? toch wel belangrijk niet?) doorgeven. Indien je interesse hebt kun je misschien terug reageren met je e-mailadress, dan stuur ik je alles door.

Groetjes,
Mieke
11/06/2005



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik28-2-2005 9:12:48

hallo,

ik ben ook van West-Vlaanderen en ben wel geïnteresseerd in groepjes en de prijzen die ze ervoor vragen. Is het mogelijk wat info te mailen naar:
sofieclaerbout@hotmail.com

alvast bedankt!

Sofie

20/08/05



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik1-3-2005 20:13:48

wij hadden 'stroomopwaarts' uit staden...

Heel mooi en goedkoop!



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik1-3-2005 20:18:01

ze hebben een website maar die weet ik niet meer precies.

Je kan het hen anders zelf telefonisch vragen:

Goderis - Devulder
051/702305 en ik dacht dat die mevrouw Lindsey heette...



Tom

 Meld misbruik2-3-2005 11:00:07

Hallo

Zeker ook eens een kijkje nemen op www.imperialbrass.tk . Onze hoorniste zingt ook bepaalde nummers (ook nummers op aanvraag).

Contacteer me gerust voor meer info!

Groetjes
Tom
(alle info op www.imperialbrass.tk )



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik4-3-2005 13:02:46

Emmely,

wat is goedkoop?



Leen
27-8-2005
 Meld misbruik6-3-2005 9:39:55

Dag Sofie, wij trouwen op 27/08/05 en wij hebben een muziekgroep gevonden uit Brugge... e-mail adres info@patrick_els.be Deze mensen zijn tegelijk dj op uw feest, indien intresse... Veel succes



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik6-3-2005 14:54:40

goedkoop? dat groepje 'stroomopwaarts' kwam met drie personen voor 150 euro onze mis verzorgen (vervoer en zo inbegrepen). Dat vond ik toch wel echt goedkoop en zeker als je ze bezig hoorde....

Succes
emmely


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info