Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pierre-yves aalst

  22-2-2005 22:25:59
Hallo,
Jullie reactie op het bericht van Ingrid over Pierre-Yves in aalst doe me wel even schrikken ! Ik wou er dolgraar mijn trouwkleed gaan kopen ! Ik ben een maatje breeder dan gewone vrouwen, zal ik daar goed ontvangen worden ? Hoelang op voorand zou ik moeten bestellen ?
Ik dank jullie voor de reacties!!

groetjes

Isabelle

Isabelle
14-1-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 3053


Ann
2-7-2005
 Meld misbruik23-2-2005 8:46:25

Hallo Isabelle,

Ik heb de mensen van Pierre-Yves eens op een beurs gezien en ze vertelde me toen dat je toch 6 maanden moet rekenen. Ik dacht ook eerst daar langs te gaan. Maar ben eerst bij Lilian Claes langsgegaan. Daar zaten toen mensen die net van daar kwamen en ons vertelde dat de keuze daar niet enorm was.
Ik heb mijn kleedje bij Lilian Claes gekocht, ik kreeg er een superservice!!! Was in het begin ook bang dat al die kleedjes maatje 38 gingen zijn, maar dat is zeker en vast niet het geval. Geniet er van!!!
Ik kijk echt al uit naar mijn 1e pas in april.

Groetjes,
Ann
(nog 129 dagen!)



An
24-9-2005
 Meld misbruik23-2-2005 10:23:59

Dag Isabelle,
Ik denk dat het voor iedereen anders is, maar ik ben bij Pierre-Yves in Brussel geweest samen met een hele jury keurders (mama, schoonmama, 2 zussen, nicht) en wij waren alle 6 heel tevreden. Het is nu eenmaal zo dat aan een trouwkleed veel geld verdiend wordt. Dat is in alle winkels hetzelfde. Alleen de ene zijn verkoopstechnieken eijn iets suggestiever dan die van een ander. Je kan ook naar die exclusieve winkels gaan (bv. organdi valens), waar je een halve dag alleen voor jouw hebt, maar daar moet je dan ook weer voor te vinden zijn. Daar leren ze je ook bewegen en stappen en dansen met je jurk. Ik had bij Pierre-Yves een verkoopster die perfect aanvoelde welke jurk bij mij paste en drong helemaal niets op. Ik heb mijn droomkleed gevonden, maar ben toch pas een week later terug gegaan om definitief te bestellen. Dat was geen probleem. Ze zeggen natuurlijk wel dat je niet te lang mag wachten, maar dat doen ze overal wel. ALs je op dit forum kijkt zal je merken dat over elke bruidswinkel verschillende meningen bestaan. Je moet eigenlijk gewoon genieten van jouw moment. Jij kiest een kleed dat bij jou past en waar jij je goed in voelt en dat jouw toekomstige ook mooi vindt. ALs je voelt dat je die kans niet krijgt ga je naar een andere winkel. Overal hebben ze ongeveer dezelfde collectie en de prijzen schillen ook niet veel. De service kan wat verschillen, maar waar de een tevreden is, is de ander niet over te spreken, dus... Trouwens, ik trouw op 24/09, ben mijn kleed vorig weekend gaan bestellen en 5 juli is nu de eerste pas. Dat geeft mss een idee van de tijd.



Liesbeth
16-4-2005
 Meld misbruik23-2-2005 10:42:10

hallo,

wij hebben nog 52 dagen te gaan, en ben een aantal maanden ook mijn kleed gaan kiezen bij Pierre-Yves (in Aalst). Ben ook al voor een eerste pasbeurt geweest en ben heel tevreden over de service en de keuze! Laat je niet bang maken en ga gewoon eens kijken....

veel plezier ermee!!



Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik23-2-2005 12:36:53

Een aanrader voor kleding zowel voor vrouwen als voor mannen is Scarpellini in Oostende www.scarpellini.be . Wij zijn daar heel goed ontvangen



Lindsay
3-6-2005
 Meld misbruik25-2-2005 14:19:19

hey isabelle

Ikheb mijn kleed laten maken bij pierre-yves in Aalst en de mensen hebben mij daar super geholpen dus doen zou ik zo zeggen... Je zal het je niet beklagen....
Toch wel een paar maand op voorhand langsgaan...
Groetjes



Nancy
5-8-2005
 Meld misbruik27-2-2005 15:04:10

Hoi,

Ik heb mijn kleedje gaan bestellen bij Couture Ann te Aalst, en ik ben tot hier toe heel tevreden over haar service. Moet in juni gaan voor mijn eerste pas, maar ik moet zeggen dat ik nu al tevreden ben met het model dat ik gekozen heb.
Veel succes,
nancy



Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik1-3-2005 20:05:43

Hey,

Ik heb mijn kleed bij Pierre-Yves gehaald en ik moet heel eerlijk zijn: de mensen daar zijn supervriendelijk !!! Ze nemen echt de tijd en laten je volop passen. Ik kan natuurlijk begrijpen dat het niet altijd gemakkelijk is voor het winkeljuffrouws als het bruidje niet goed weet wat te kiezen. Maar keuze is er volop, je moet maar eens de kasten laten open doen en dan moet je maar eens gaan een kijkje nemen in het atelier. Je kan natuurlijk, zoals ik, een eigen ontwerp kiezen. Pierre-Yves maakt ook zelf bruidskledij op maat en in de stijl dat jij wilt.
Het is een echte aanrader !



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik7-3-2005 11:53:35

Hey Isabelle,

Heb mijn jurk besteld bij Couture Ann te Aalst en de mama's hebben er hun suitekleding afgelopen woensdag gaan bestellen. Als je nu eens spreekt van service, die steken er echt meters boven uit bij Couture Ann. Een echte aanrader en keuze genoeg. Zelf voor een maatje meer.



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik8-3-2005 14:56:39

Hallo

Ik ben vrijdag naar Pierre-Yves in Aalst geweest.
Ik ben er heel tevreden over.
Op een half uur had ik beslist!
Ik had daarvoor wel in boekjes gekeken en wist wel al welke stijl ik wou, dus aan mij hebben ze niet veel werk gehad.

Er is wel veel keuze! eens ze de kasten begonnen open te trekken... amai!!

Ze hadden me zelf gezegd dat ik beter hun schoenen niet bij hen kocht omdat ze nogal duur zijn!!! het zouden er niet veel doen!!

Ik heb een prachtig kleed.

Dus.... wij trouwen in september maar ik was toch niet te vroeg!
je moet rekening houden met de verlofperiode.
Dus 6 maanden klopt wel: maar niet als er vakantiemaanden tussen vallen..

Veel succes en Pierre-Yves is zeker aan te raden!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info