TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LeBart
|
5-3-2008 20:29:02
ik ben van boortmeerbeek ... vlaams brabant. Wat je vraagt is perfect mogelijk.
cheers, dj LeBart
|
|
Thierry
|
|
|
Daniel
|
5-3-2008 23:33:34
Jeugd en "ouwkes" lijken me wel een goede combinatie, vooral omdat ik ook niet piep meer ben en dus alle muziek aan den lijve heb meegemaakt. Komt daarbij dat ik nog veel in danscafeetjes draai in aanvulling van trouwfeesten...dus van alle markten thuis ! Vaste prijs All In ! Groetjes hout1234@hotmail.com
|
|
Rik
|
6-3-2008 9:02:38
Daisy, van mij mag je zelf je playlist samenstellen: van strauss tot house. Je betaalt geen vervoerskosten of overuren, via Oostende, Vlaams-Brabant tot in Tongeren.
En je kan gebruik maken van volgende mogelijkheden, naar eigen wens:
-Alle vervoer, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren inbegrepen(tot einde feest) -Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom) -Videoclips (alle geschikte muziekgenres) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips) -Uw openingsdans geprojecteerd via camera op scherm, of de clip van het lied (indien beschikbaar) -Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt, gratis montage. Of ter plaatse kan ook), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen. -+ gratis SMS-server: iedereen kan sms'en sturen naar het projectiescherm bv: bv...'Sorry Daisy...ik slaap bij je kersverse man vannacht...groetjes tante Christine' -Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar). -Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten -Videoshoot avondfeest (random shoots vanaf standplaats discobar) -Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf. -(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen. -De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden. Wat we kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende:
-muziek laden -videoclips laden -PC-presentaties laden -foto's laden al of niet met muziek -tekst op scherm vertonen -visuele videobeelden + muziek spelen -videocamera aansluiten -alle foto en video op beat van de muziek vertonen -We maken een jumptrack met jullie stem (eentje is zelf gespeeld geweest bij Moerbie-Topradio)
meer: info@discovideo.be
|
|
evy
|
6-3-2008 10:37:21
Hoi, kijk gerust eens op mijn website www.djevy.be ik draai regelmatig in danscafé's, dancings en op fuiven maar heb evengoed referenties van schitterende trouwfeesten! contacteer me gerust voor meer info
|
|
evy
|
6-3-2008 10:37:39
Hoi, kijk gerust eens op mijn website www.djevy.be ik draai regelmatig in danscafé's, dancings en op fuiven maar heb evengoed referenties van schitterende trouwfeesten! contacteer me gerust voor meer info
|
|
evy
|
6-3-2008 10:37:52
|
|
evy
|
6-3-2008 10:46:07
da's 3 keer, sorry :(
|
|
Sarah
7-6-2008
|
6-3-2008 13:15:53
Hey Daisy,
Wij trouwen op 7 juni en hebben voor Lucky's Discobar gekozen, wij hebben vorige week met hem besproken wat we willen van muziek. Hij heeft ons echt een heel goed gevoel gegeven!! Ik heb er alle vertrouwen in, bij ons gaat er ook van alle soorten volk zijn aangezien ik en mijn verloofde in discotheken werken dus jong en ouder.. Dus ik heb hem keuze gelaten om wat van alles te spelen en ik geloof in hem!! Een hele sympathieke meneer en zijn prijs valt ook heel goed mee, hij rekent geen overuren aan, hij blijft tot het feest gedaan is.. Voor ons is dit intressant aangezien we ook feestbeestjes zijn..
Hopelijk heb ik je wat geholpen..
Veel succes nog!!
Groetjes Sarah sarah@dataprint.be
|
|
erik
|
6-3-2008 16:11:42
Beste Daisy
Ik verzorg reeds een 20j de muziek op allerlei feesten, trouwfeesten , jubuleumfeesten… Gezien ik regelmatig draai in danscafé’s komt jong en oud dus aan bod.
Succes met de voorbereidingen nog
Bibi77@hotmail.com
|
|
Joke
20-12-2008
|
6-3-2008 20:57:17
Ons feest gaat door in Ternat en onze dj is studio PARTYSOUND. De man is uit Wetteren maar hij verzorgt zowel gewone feesten als een trouwfuif. Mijn neef had een klassiek huwelijkfeest maar bij ons zal het meer een fuifje worden. De prijs valt goed mee en toen we langs gingen om te bespreken,hadden we een gezellige avond en niet zo iets waar je snel binnen & buiten.Misschien iemand om te informeren? Groetjes, J&f
|
|
Kelly
6-9-2008
|
7-3-2008 10:39:27
Hallo Daisy,
Voor onze trouw hebben we gekozen voor DJ Jo & Shana. Vader en dochter. Wij hebben bij deze mensen een heel goed gevoel, hebben ook op de bruiloft van een neef gespeeld en het was super!
Vader begint met spelen en dochter neemt na verloop van tijd over zo krijg je een mengeling tussen alle genres.
Zij wonen in Leopoldsburg {maar draaien over het hele land} hebben echt een goede reputatie.
Je kan hen altijd eens bellen op het telefoonnummer: 011-40.12.40
Als je hen kunt strikken, ben ik zeker dat je een goede keuze hebt gemaakt.
laat iets weten voor welke DJ je gekozen hebt.
Kelly 06-09-2008
|
|
marc
|
7-3-2008 18:37:17
Hallo Daisy, De muziekgenres die mogen aan bod komen worden door jullie bepaald,en daar hou ik zeker rekening mee. Ik speel voor een vaste prijs met standaard lichtinstallatie en alle overuren zijn gratis. Ik ben ook van Vlaams Brabant. meer info op www.djmarc.be of tel 0478-694419
|
|
Inge
|
19-3-2008 15:24:54

|
|
Bjorn
|
17-4-2008 15:17:48
Dj Nodig?
Dj Bjorn 0474/555507 DJ_Q12@telenet.be All round!!! DISCO 70's - 80's - 90's Dance Commercieel Ambiance - Foute muziek Kleinkunst Rock Latino Sixties New Wave Techno Trance Dance Pop Vlaams Hip Hop / Rap R & B House Reggae enz... Resident DJ @ : Pro-mille (Aalst) www.cafepromille.be Den Heiligen Gheest (Aalst) www.denheiligengheest.be KK Herne (Herne) www.kkherne.be Den achterklap (Aalst) Sea dance (Ninove) Shakespeare Fwajee (Aalst) ... Dj sets @ : Club54 (Knesselare) www.club54.be Pea-nuts (Gent) Factory (Aalst) Bikini CAR WASH Contest (Aalst - Gent - Nederland) Cargo (Aalst) Dollar (Ninove) kleine beer (Hekelgem) Beach Party @ Turkije (Bodrum) voor programma Sven Ornelis & Bart-Jan Depraetere (Q-music) Nacht van de discotheeken (Wieze) Samba de alosta www.sambadealosta.be ...
Part off: www.partydj.be www.sonomania.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|