Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapel of kerk

  14-2-2005 16:21:15
Wij willen onze ceremonie graag laten voorgaan door iemand van Rent a Priest, maar we vinden geen kapel of kerk in de buurt van Hasselt-Diest-Leuven waar we hiervoor de toelating krijgen. Kan iemand mij helpen?
Bedankt!
Annemie

Annemie
18-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1416


julie
14-5-2005
 Meld misbruik14-2-2005 20:20:58

Waarom doe je het in een kapel of kerk? Met rent a priest kun je toch trouwen waar je wil. Doe zoals ons zoek een mooie sprookjesachtige tuinen doe het daar in.

Groetjes
Julie



Annemie
18-6-2005
 Meld misbruik16-2-2005 11:30:25

En wat als het dan regent? Hier in België is dat niet zo uitzonderlijk, zelfs in juni...



Liselotte
1-10-2005
 Meld misbruik20-2-2005 0:14:55

Wij trouwen ook met een voorganger van Rent a priest in de kerk van Herent. Zij maken hier geen probleem van!!! Veel succes, Liselotte



Liselotte
1-10-2005
 Meld misbruik21-2-2005 18:03:30

Beste Annemie,
Het telefoonnummer van het parochiesecretariaat van Herent is 016/22.91.24. Door welke voorganger van Rent a priest laten jullie jullie mis verzorgen? Ik moet jullie er wel bij vertellen dat de kerk van Herent 150€ vraagt. Als je dit bedrag optelt bij wat jullie pastoor vraagt is het natuurlijk wel een dure viering. Wij hebben wel even moeten slikken, maar uiteindelijk hadden we niet veel keuze. Groetjes, Liselotte



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik24-2-2005 12:35:56

hoi Annemie,
al eens gedacht aan het sintjansbergklooster in zelem? (vlak bij diest) Een feestzaal met een historische kapel eraan! Ik weet wel geen prijzen of zo. Je kan meer info vinden op www.sintjansberg.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info