TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
23-2-2008 15:01:59
Olivier,
Is 10 maanden voldoende ... zal van de populariteit van je dj afhangen die je wil boeken en van de datum. 7-7-7 en 8-8-8 lagen bij mij meer dan een jaar op voorhand vast ... en voor de laatste komen nog steeds aanvragen binnen. Trouw je tussen oktober en mei kan je het misschien riskeren wat langer te wachten want die maanden zijn over het algemeen wat rustiger, eens mei zich aandient daarentegen.
groeten, dj LeBart
|
|
Anja
|
23-2-2008 16:35:19

|
|
Geert
|
23-2-2008 19:13:08
nog iemand uit Oost-Vlaanderen is Dj Kris. 't Was onze dj en was echt keigoed. Zijn mail is dj.kris@telenet.be Hij heeft ook een myspace: http://www.myspace.com/partydj_kris
Je zal er wel op tijd moeten bij zijn, vrees ik.
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
23-2-2008 22:22:07
Hallo Olivier,
Wij gaan met JMC Productions in zee (is van Oudenburg). Mijn zus heeft hem al aan het werk gezien en ze was er zeer over te spreken. We hebben hem zo'n zes maanden op voorhand vastgelegd, maar we trouwen eind april, wat nog iets buiten het trouwseizoen ligt.
|
|
Petra
22-8-2008
|
25-2-2008 9:33:22
Mijn vriend is zelf dj, en de meeste mensen leggen vast ongeveer 6 maand op voorhand, er zijn er ook die meer dan een jaar op voorhand vastleggen, en anderen denken er dan ineens pas aan een maand of 3 op voorhand ... voor ons is het in elk geval makkelijk, mijn toekomstige draait zelf op onze trouw
|
|
Petra
22-8-2008
|
25-2-2008 9:49:24
Nog even ons mailadres doorgeven indien jullie interesse mochten hebben: mike.petra@live.be Groetjes, Petra
|
|
marc
|
25-2-2008 19:10:06
Hallo Ollivier, een 10 tal maanden is toch wel het minimum. Meer info op www.djmarc.be
|
|
Cedric
|
27-2-2008 7:59:11
Beste
Wij leveren ook discobars voor verschillende evenementen. Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend. Voor meer informatie kan u altijd eens een bezoekje brengen aan onze website. www.partylighting.be
Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel niet ons te contacteren.
Mvg Partylighting
|
|
Michiel
|
|
|
Michiel
|
|
|
Michiel
|
|
|
evy
|
6-3-2008 10:42:11
Hoi, kijk gerust eens op mijn website www.djevy.be ik draai regelmatig in danscafé's, dancings en op fuiven maar heb evengoed referenties van schitterende trouwfeesten! contacteer me gerust voor meer info, 12 jaar ervaring in alle stijlen
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|