TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
22-2-2008 17:55:50
Beste An,
Mocht je de tijd vinden bekijk je maar eens onze eigen site,kan je hier ook vinden bij de betalende dj's www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs.Mvg Dierk Van Paemelen
|
|
LEEN
6-9-2008
|
22-2-2008 19:35:11
wij hebben dj hans (www.djhans.be ) geboekt, hij draait de pre soiree avonden in cafe local , probeer daar eens
|
|
Bart
|
22-2-2008 20:39:10
An,
De meeste djs die zichzelf een beetje serieus nemen kijken naar de dansvloer, houden rekening met verzoekjes van jullie gasten en draaien wat jullie wensen op jullie feest. Maak daarom duidelijke afspraken, zet het kader waarbinnen de dj zich kan bewegen en de muzikale inkleding kan verzorgen. Heb je bepaalde muzikale wensen en de dj in kwestie kan daar niet aan voldoen, heb je dat in principe snel genoeg door.
cheers, dj LeBart
|
|
Inge
11-11-2011
|
23-2-2008 11:08:41

|
|
Rik
|
23-2-2008 12:06:05
Beste Ann, wat betreft uw muziekkeuze kunt u perfect bij ons terecht. We praten weinig en draaien in de universele taal. wij kunnen u oa aanbieden voor de prijs van 400 euro all-in: -Alle vervoer, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren (tot einde feest) -Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom) -Videoclips (alle geschikte muziekgenres) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips) -Uw openingsdans geprojecteerd via camera op scherm, of de clip van het lied (indien beschikbaar) -Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen. -Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar). -Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten -Videoshoot avondfeest (vanaf standplaats discobar) -Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf. -(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen. -De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden. -Jullie kunnen na afspraak de set in werking zien. Wat wij kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende: -muziek laden -videoclips laden -PC-presentaties laden -foto's laden al of niet met muziek -tekst op scherm vertonen -visuele videobeelden + muziek spelen -videocamera aansluiten -alle foto en video op beat van de muziek vertonen ...of gewoon muziek (300 all-in), wanneer je het wat teveel van het goede vindt, kan ook, natuurlijk. grt rik meer: info@discovideo.be
|
|
Daniel
|
24-2-2008 11:00:20
Hallo An, Zoek je iemand die zijn vak kent ? Geen probleem zou ik zeggen...ik ben april 1978 begonnen met dj'en ! Meer info : hout1234@hotmail.com Groetjes
|
|
Petra
22-8-2008
|
25-2-2008 9:44:27
Mijn toekomstige is zelf dj, hij heeft 20 jaar ervaring en kijkt dus enkel naar de dansvloer, zijn avond is pas geslaagd als er constant werd gedanst, ookal moet hij midden in een nr afbreken en een heel ander genre beginnen spelen, gedanst zal er worden, hij speelt alle genres, voor alle leeftijden. En hij gaat ook op onze eigen trouw draaien ... indien interesse: mike.petra@live.be
|
|
marc
|
25-2-2008 19:06:36
Hallo Ann, ik speel voor een vaste prijs ,AllInn. Dwz.Standaard lichtinstallatie en alle overuren zijn gratis. 275 euro. meer info www.djmarc.be of 0478-694419
|
|
erik
|
27-2-2008 16:49:48
Hoi An,
Klant is ALTIJD koning, ook bij ons. We zorgen voor een prijs zonder extra kosten, en zorgen ook voor "back-up". Meer info op bibi77@hotmail.com
succes met jullie voorbereidingen.
|
|
Bert
25-10-2008
|
28-2-2008 17:53:17
Hallo
Je mag altijd mailen naar bert.govaerts@gmail.com voor meer informatie.
Groeten Bert
|
|
evy
|
6-3-2008 10:42:51
Hoi, kijk gerust eens op mijn website www.djevy.be ik draai regelmatig in danscafé's, dancings en op fuiven maar heb evengoed referenties van schitterende trouwfeesten! contacteer me gerust voor meer info, 12 jaar ervaring in alle stijlen
|
|
Jo
|
20-3-2008 22:22:05
Hallo An, Onze leuze is quality and service makes the difference waarmee we eigenlijk willen bedoelen dat de klant koning is en dat we alles tot in de puntjes verzorgen. Bovendien zijn trouwfeesten en jubileums mijn specialiteit en ben ik woonachtig te Steenokkerzeel. Onze prijs is steeds all-in en we maken op voorhand een afspraak om alles tot in de puntjes te bespreken. De prijs zal 300€ bedragen. Wens je meer info, stuur dan een mailtje naar djjovdb@skynet.be en ga een onvergetelijk feest tegemoet. Veel succes, DJ Jo
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|